Ga naar inhoud


Pace Digiturk+ontvanger type DT-PH19100


petersatelliet

Aanbevolen berichten

Ik heb op marktplaats voor weinig 1 Pace Digiturk ontvanger gekocht. Inmiddels is de zenderlijst ingelezen maar zonder kaartje geen ontvangst mogelijk ook niet van de SD Zenders Wie kan mij helpen aan een oplossing ?

Rebox 4000HD 2 x triax schotel 1 x Visiosat vaste opstelling Astra1,2,4A & Hotbird Draaibaar Stab100 inverto blacks Lnb's ontvangt 12 satellieten

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beetje vaag. Je hebt een Digiturk ontvanger, maar waar wil je hem voor gaan inzetten dan? Canal Digitaal? TVVlaanderen of wellicht Digiturk zelf? De Pace heeft Digiturk firmware aan boord (Cryptoworks als ik het goed heb). Daar gaat alleen een smartcard in van hetzelfde codeersysteem. Voorts zal de firmware alleen goed zoeken als je op Digiturk uitgericht hebt..

 

Maar goed, meer info is wel wenselijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals wel vaker bij provider gebonden boxen heb je een kaart nodig om er iets mee te kunnen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...