gerrit B Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Ben ik dus weer spekkoper wat ik haal en mijn benzine uit Duitsland maar ook mijn vlees en zuivel uit Duitsland muv. de karnemelk dan (want dat kunnen ze in Dld. niet maken) zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Mazzel dat karnemelk niet te zuipen is. Een beetje als Johnny Walker red label. Sorry..😀 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
bellejt Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden echte karnemelk van op de boerderij is een lekkernij maar helaas vind je dat niet in de winkels wegens de utopische groene wetjes van onveilig terwijl wij blakend gezond zijn en er mee opgroeiden.Een vlaamse taatjespap kan zo heerlijk zijn Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
gerrit B Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Er komt wel lekkere karnemelk uit de winkel hoor, koop maar eens een pak boeren karnemelk van Melkunie. Dat is heel wat anders dan die waterige zure melk van veel andere merken. ik drink er elke dag een pak van leeg zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Ik vond de verse karnemelk van de boer net acceptabel want de smaakpapillen voor zuur zijn bij mij wat gevoelig (net als die voor bitter overigens), maar de melk rechtstreeks van de boer is super. Met vaak een cm room op 2 liter in de kan waar je slagroom of boter van maakt als je je kunt beheersen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Ik zou zeggen probeer eens zo'n pak karnemelk, je zal verbaasd zijn over de smaak en romigheid in vergelijking met andere karnemelk zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Als ik vergelijk met melk uit de winkel en melk van een boer en vervolgens karnemelk uit een winkel en karnemelk van een boer, dan heb ik zo van, als vrouwlief een pak koopt dan neem ik ook een slok om te proberen. Maar vrouwlief ziet dat helemaal niet zitten..🤔 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Dat heb ik vaker gehoord totdat ze deze karnemelk een keer proeven en dan is het toch meestal van "joh maar die is best heel lekker" zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gerard 76 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 6 uren geleden, Tonskidutch zei: mission impossible Zeker niet.
Sprietje Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ik neem bij het tanken in België net over de grens liever wat Belgische triples mee i.p.v. karnemelk.
gerrit B Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Kan je garanderen dat je het met werken langer volhoudt op een liter karnemelk dan op een liter Triples.😁 Maar moet je kijken wat ik hier heb staan. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden even hoe de stemming over de motie van Ja21 is verlopen. Dus zou er een coalitie komen met GL-PVDA, D66 en CDA dan weet je wat je kunt verwachten wat benzineprijs betreft. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Als ik in België kom neem ik een grote lading Brunehaut mee bij de brouwer, glutenvrij bier van extra klasse, gouden medaille voor wereldwijd de beste. Geen enkele vol gluten is beter. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 50 minuten geleden Geplaatst: 50 minuten geleden Zelfde flesjes als waar de vicaris in zit. klik eens op deze link Vicaris bekroond Dan kun je zien hoe vaak dit bier tot beste is uitgeroepen. Daarnaast hebben ze nu ook 2 glutenvrije biertjes die eveneens beide weer bekroond zijn. De Nano is zelfs uitgeroepen tot beste alcoholvrije biertje van België. (is tevens glutenvrij) zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: 48 minuten geleden Geplaatst: 48 minuten geleden Nu ben ik zelf niet zo'n bierdrinker maar de Rosso is echt wel heel erg lekker. (denk alleen dat de bierdrinker van mening is dat het geen bier is) Dit smaakt meer naar kersen met iets een biersmaak zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen