Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

Ik woon hier in het zuiden circa 2 km van de duitse grens en zoeen 20 kn van de belgische grens , maar nu maakt het echt veel uit hoor het tanken .

Wat ik zoeen verschil zie met belgie dan is tussen de 18 en 22 ct per liter , en in duitsland zoeen 8 tot 12 ct .

Geen wonder dat de tankstations hier in de grensstreken dicht gaan dat loont zich niet meer , heb een kennis die werkt daar omzet daling circa zoeen 40 tot 70% alleen de managers met hun lease auto's die tanken nog in ned .

 

Hup holland hup laten we zo door gaan !

 

1pm

  • Like 3

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik woon hier in het zuiden circa 2 km van de duitse grens en zoeen 20 kn van de belgische grens , maar nu maakt het echt veel uit hoor het tanken .

Wat ik zoeen verschil zie met belgie dan is tussen de 18 en 22 ct per liter , en in duitsland zoeen 8 tot 12 ct .

Geen wonder dat de tankstations hier in de grensstreken dicht gaan dat loont zich niet meer , heb een kennis die werkt daar omzet daling circa zoeen 40 tot 70% alleen de managers met hun lease auto's die tanken nog in ned .

 

Hup holland hup laten we zo door gaan !

 

1pm

 

@1pm, ik woon ook kortbij de Duitse en Belgische grens, ik tank al bijna 2 jaar in het buitenland.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog dat het 25 jaar geleden net omgekeert was ' toen gingen wij belgen masaal bij de nederlandse stations tanken

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij wonen ook zowat op de Duitse grens in Venlo, dus gaan ook vaker tanken/boodschappen doen in Duitsland. Hopelijk stellen ze de Maut nog even uit voor personenauto's.

 

Handig qua brandstofprijzen in Duitsland, een site als clever-tanken.de ,gewoon even de postcode of plaatsnaam net over de grens invoeren voor de goedkoopste tankstations in je buurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de grensstreek is HEEL groot, enkel al langs de grens in kilometers gemeten

en de benzine besparing wordt ook nog eens aangevuld met de inkoop van levensmiddelen, tabak en alcoholische drank door die grensgangers

dat loont dus dubbel en dik.

Yep dat zeer zeker man

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is het gewoon Noordhollandertje pesten. :mad:

En ik ben bang dat het ooit voor ons ook goedkoper word om in het buitenland te gaan tanken. :crazy:

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gemiddelde dagprijs per liter in Nederland voor LPG is 94,3 eurocent, dus jij krijgt geld toe ??

Ik weet niet waar jij die prijs vandaan haalt? Maar zelfs die prijs betaal je niet eens op de snelweg.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...