Ga naar inhoud

Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ander voordeel is dat ik gewoon dagelijks 22L in de auto giet als ik een klus in het westen heb.
Hierdoor dus minder gewicht meenemen maar belangrijker niet elke 2 dagen 5 km heen en 5 km terug om (veel duurdere brandstof) te tanken, maar gewoon tijdens het materiaal ophalen voor de volgende dag ook even 22L bijtanken.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst: (aangepast)

voor NL mss wel maar naar belgie geld in feite dezelfde wetgeving tot ze je tegenhouden : vanaf 10 liter rekenen ze taksen aan en moeten zelfs militaire jerrycans zijn van 25 liter. Makkelijker is gewoon een dubbelwandige tank in je garage en laten leveren van buitenland want wij mogen simpelweg duizenden liters stokkeren voor eigen gebruik. Heb je die zelfs stukken goedkoper dan aan de pomp.

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Je moet je natuurlijk afvragen waarom je als Belg brandstof vanuit het buitenland mee zal gaan nemen?

Misschien dat Luxemburg nog iets goedkoper is maar anders kun je gewoon tanken om de hoek waar de brandstof toch al stukken goedkoper is dan in het buitenland.
Heb zelf gekeken of ik gewoon een tank van 1000L zou gaan plaatsen en dan 1 x in de zoveel tijd laten vullen, maar dat scheelt hier zo weinig dat het totaal niet interessant is als je ook de kosten voor het periodiek laten keuren ed. meerekent, eisen van je verzekeraar meetelt en dat je minder flexibel bent dan met losse tanks.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen