Ga naar inhoud


Kanalenlijst Hans van 7 januari 2014


hro

Aanbevolen berichten

Nieuw sinds 19 december 2013, per satelliet, chronologisch in tijd:

Astra 19 oost:

  • TVE Int. en Canal24Horas (Spaanse tv) en zes Spaanse radiozenders, fta;
  • Disney Channel vervangt Das Vierte, nog test, start is 17 januari, sd en hd, fta;
  • Astra 3D-demo verdween;
  • Pro7 FUN HD, Duits, code.

Astra 23 oost:

  • iConcerts (M7), code;
  • TCM is gestopt;
  • Brazzers tv is de nieuwe naam voor Spice TV (erotiek, ook op andere satellieten), code;
  • TV Regina (Tsjech), test, fta;
  • TV Gelderland, Omrop Fryslan, TV Oost en Crime Inv. over naar mpeg-4;
  • MTV Live HD niet meer via CanalDigitaal/TVV;

Astra 28 oost: voornamelijk kerstzenders weer oude naam.

Hotbird 13 oost:

  • Abelfadhl Alabbas TV, fta;
  • Unire Sat HD (Ita, sport), fta;
  • Dandasha, fta;
  • Movie 1 Arab, fta;
  • 3+ en 4+, Zwitserland, code.

Kabel: UPC en Ziggo bijgewerkt. En nog veel meer kleinere wijzigingen.

e2_hanssettings_19e_23e.zip

e2_hanssettings_19e_23e_28e.zip

e2_hanssettings_13e_19e_23e_28e.zip

e2_hanssettings_13e_19e_23e_28e_AND_rotating.zip

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hans, dit is weer groots!

  • Like 1

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hans, sinds vandaag kan ik BBC 3 en 4 HD niet meer ontvangen.

Hebben ze weer iets gewijzigd?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBC 3 en 4 (zowel sd als hd) beginnen pas om 20.00 uur (Nederlandse tijd). Check dus nog maar eens. Hier werkt het.

Hans, je hebt helemaal gelijk. Bedankt voor je reactie.

  • Like 1

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo Allemaal,

 

Ben een fan van de kanalenlijst voor 13e, 19e, 23e en 28e maar het lukt me niet meer om deze lijst te downloaden via menu -> applicaties -> download -> groene knop -> settings. In mijn menu komt applicaties niet meer voor. Ik heb voor mijn Maxdigital XP1000 een software update gedaan en alle zenders opnieuw ingeladen. Wat vroeger zender 1 was (NED 1) is nu 1000 geworden.

 

Heb ik iets verknald of is het downloaden van zenderlijsten in OpenPli veranderd? Of mis ik misschien een plugin? Kan iemand mij op het goede spoor zetten?

 

Groeten en alvast bedankt voor hulp uit dit forum,

 

Piet

Link naar reactie
Delen op andere sites

OpenPLi is sinds begin januari over op versie 4.0. Als je een eerdere versie hebt krijg je geen actuele kanalenlijst meer... laatste is van februari. Zie elders op deze site: daar downloaden en via bijvoorbeeld DreamSet 2.39 overzetten naar je receiver (of deze flashen naar 4.0).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...