Ga naar inhoud


Subtitel player plugin by dd verwijderen open pli 4.0


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten


deze werkt samen met Tsmedia. ;)

bij films zie je de tab " subtitle (groene knop)"

als je deze gebruikt zoekt hij naar ondertitels voor de des betreffende film.

wel ff de instellingen in subtitle player goed zetten (gewenste taal )

 

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok Phillip bedankt voor de info, maar nu een vraagje als ik in TS media de catogorie youtube on fire een film aanklik dan wordt deze op mijn solo 2 gestreamt dan druk ik op  de groene toets en dan krijg ik nadat ik dan op download subtitel klik niet aanwezig of server down melding.

Dit gebeurt bij de instellingen van subtitel player bij elke server die ik instell

 

Moet ik nog ergens iets instellen of zo dat het wel werkt

 

Greetz Vriendje Stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe de subtitle player plugin open en druk op geel ( settings)

dit zijn mijn instellingen; post-66958-0-16320200-1398248387_thumb.jpg

 

de melding die je krijgt wil zeggen dat er geen ondertitels beschikbaar zijn, nederlandstalige

ondertitels zijn namelijk moeilijk verkrijgbaar. ;)

dat wil niet zeggen dat er geen voorhanden zullen komen, het duurt gewoon wat langer voor ze voorhanden zijn.

als je in de settings de taal van ondertiteling op engels zet, zal je merken dat deze veel sneller

voorhanden zijn.

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de duidelijke omschrijving+screenshot phillip

Alleen nu heb ik het voor elkaar gekregen bij you tube on fire om subs te downloaden niet rechtstreeks maar  moest eerst op de ok knop drukken toen kreeg ik filminfo te zien hierna exit toen weer in die subtilte player op groen download drukken en kreeg toen wel een lijst met subs

Alleen wat ik ook download engels of nederlands niets loopt synchroon ik zie 1 zinnetje tekst in beeld en verder  komt er geen sub  meer

Ja als ik op de ok toets druk van de afstandsbediening van de vu zie ik na elke druk op de toets wel een zinnetje tekst (TELKENS EEN ANDERE ZIN) lijkt me toch ook niet de bedoeling.

Met andere woorden hoe krijg ik dit wel synchroon ???

En kan ik ook ergens zien   wat voor srt je moet downloaden dat is me ook nog niet geheel duidelijk

 

greetz Vriendje Stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de duidelijke omschrijving+screenshot phillip

Alleen nu heb ik het voor elkaar gekregen bij you tube on fire om subs te downloaden niet rechtstreeks maar  moest eerst op de ok knop drukken toen kreeg ik filminfo te zien hierna exit toen weer in die subtilte player op groen download drukken en kreeg toen wel een lijst met subs

Alleen wat ik ook download engels of nederlands niets loopt synchroon ik zie 1 zinnetje tekst in beeld en verder  komt er geen sub  meer

Ja als ik op de ok toets druk van de afstandsbediening van de vu zie ik na elke druk op de toets wel een zinnetje tekst (TELKENS EEN ANDERE ZIN) lijkt me toch ook niet de bedoeling.

Met andere woorden hoe krijg ik dit wel synchroon ???

En kan ik ook ergens zien   wat voor srt je moet downloaden dat is me ook nog niet geheel duidelijk

 

greetz Vriendje Stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites

subtitles syncroon maken met streams lukt mij ook niet. ;)

ik download alles wat ik wil zien( film/serie), download de srt en plaats hem in dezelfde map als het

film bestand.

hernoem het srt bestand(via dcc/ftp) in exact dezelfde naam als het filmbestand;

vb Game.of.Thrones.s4e1.mp4  wordt;

     Game.of.Thrones.s4e1.srt

 dit werkt uitstekend.

 

welke ondertittels je moet downloaden, meestal is de " 23.976" versie de goede.

 

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...