Ga naar inhoud


Afgesloten wegens cardshare verdenking, zijn er meer?


zad75455

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku

Blijft een lastig verhaal. Ik heb thuis 3 receivers en 2 officiële abo's bij CDS. Mijn hoofdkaart met TopHD SuperPlus Pakket Royaal deel ik intern naar de receiver op de slaapkamer. De logeerkamer receiver heeft de 2de officiële kaart met familyHD pakket. Lijkt mij absoluut niets illegaals aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Sterker nog, zolang je alles dicht hebt staan zullen ze dat nooit te weten komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft nog niemand gedacht om als er een kaart blokkage is klacht neer te leggen tegen opzettelijke hacking van jouw systeem ? Als zijj kunnen binnengeraken door je router,zelfs al staan er poorten open,dan wordt dit als opzettelijke hacking beschouwd in de wetgeving.Mss allen verenigen en een internationaal proces aanspannen tegen CD (TVV) .Zelfs al is het een derden firma die dit doet dan nog is er een opdracht gegeven van CD NL.Zijn zij even medeverantwoordelijk.

Zal natuurlijk wel geld kosten maar mss kan Radar en testaankoop er iets mee.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als zij zich niet openlijk opstelt zou het kunnen zijn,dat hun postbus propvol zit met opzeggingen.En zoals een medelid hier schrijft,betaald men per huishouden.Bij iptv en kabeltv in belgie is dit zo,je betaald 1X,en het is hen gelijk,of je nu 1 of 4 ontvangers gebruikt.Soms betaal je decoderhuur per decoder,maar dat is iets geheel anders.

Ik vrees zo een beetje,als zij met dergelijke doorgaan,dat degene,die meerdere tv's hebben,en niet afhankelijk zijn van hun satelliet provider zij mogelijks gaan naar een aanbieder,waar ze evenveel betalen,of dit nu 1 of 4 tv's zijn.

En of M7 kan leven met enkel degene die afhankelijk zijn van satelliet ontvangst,dat weet ik niet? :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

 


En of M7 kan leven met enkel degene die afhankelijk zijn van satelliet ontvangst,dat weet ik niet?

Het is geen filantropische instelling, dus als de investeerders hun rendement zien teruglopen gaat uiteindelijk snoeihard de stekker eruit.

Nederland is maar een klein K*T landje wat ook nog eens sterk bekabeld en inmiddels verglaast is.

On top of it de cardsharing. Nee, daar hoeven ze het niet meer voor te doen.

Alleen wordt er overal waar dekking is van de Astra satellietjes gekeken en dat is meer dan dat kleine vlekje op de kaart en juist

die kijkers hebben geen keuze. Niets zo heerlijk als in den vreemde toch nog een stukje "thuis" te kunnen zien.

Ze maken ook niet bekend hoeveel abonnees ze hebben maar ik neem zelf aan dat dit hard teruggelopen is de afgelopen 5 jaar.

Je ziet dit ook aan feit dat de M7 groep nu ook in triple play is gestapt: internet, bellen en televise. Als hun basis sat tv nog gezond was geweest hadden ze dit beslist niet gedaan. Daarnaast doen ze nu veel meer aan zieltjes winnen, upselling, offers you cant refuse.

Maar goed, allemaal giswerk, en zoals zovaak gissen doet missen :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft nog niemand gedacht om als er een kaart blokkage is klacht neer te leggen tegen opzettelijke hacking van jouw systeem ? Als zijj kunnen binnengeraken door je router,zelfs al staan er poorten open,dan wordt dit als opzettelijke hacking beschouwd in de wetgeving.Mss allen verenigen en een internationaal proces aanspannen tegen CD (TVV) .Zelfs al is het een derden firma die dit doet dan nog is er een opdracht gegeven van CD NL.Zijn zij even medeverantwoordelijk.

Zal natuurlijk wel geld kosten maar mss kan Radar en testaankoop er iets mee.

Dit is vergeefse moeite, ik heb gewoon opgezegd. Alternatieven voldoende en vaak nog veel goedkoper ook.

Dat ze controleren vind ik prima, mijn frustratie zit in het feit dat ze niet willen communiceren, geen service verlenen en geen enkele toezeggiging nakomen (zoals herhaalde terug bel beloften). Bij dit arrogante clubs haak ik gewoon af. Als ze mij niet als klant willen......prima, ga ik naar een ander. In een gewone winkel zou je een dergelijke behandeling ook niet accepteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat satelliet tv in deze vorm geen lang leven meer heeft.

Het abbo is in vergelijking met de kabel te duur, de kabel bied veel meer zenders, je hebt meer vrijheid met de kabel en je hoeft niet zo'n lelijke wok aan je gevel te hangen.

In het verleden heb ik al vaak genoeg geroepen dat de abonnementsgelden gewoonweg veel te hoog liggen.

Een tweede en derde kaart kost veel geld, terwijl dit met de kabelmaatschappijen veelal gratis is.

 

En piraterij? Dat is een lachertje. Zowel beide platvormen hebben last van piraterij en dat kun je nooit en te nimmer oplossen met technische middelen.

Dat grapje proberen de geluids en filmmaatschappijen nu al ruim 30 jaar en het word alleen maar sneller gekraakt..

 

Bied het volledige pakket voor 25 euro in de maand aan, zorg ervoor dat het europees zo word geregeld dat mensen ook een abbo in andere landen kunnen afsluiten, of een andere manier zodat je ook naar buitenlandse zenders kunt kijken, en het probleem lost zich vanzelf op.

 

Maar dat is namelijk niet de insteek van de bedrijven zoals al eerder gezegd door TheParasol, het gaat gewoon om kei-hard-cash verdienen over de rug van de kijkers.

En als dat niet gaat lukken, dan valt het doek gewoon.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik vrees dat satelliet tv in deze vorm geen lang leven meer heeft.

Het abbo is in vergelijking met de kabel te duur, de kabel bied veel meer zenders, je hebt meer vrijheid met de kabel en je hoeft niet zo'n lelijke wok aan je gevel te hangen.

 

De kabel biedt veel meer zenders en je hebt meer vrijheid?

Ik geloof dat ik het even niet volg.

 

Dus bij UPC kan je alle zenders ontvangen met een ontvanger naar eigen keuze?

En bij de kabel kan je ook alle Duitse zenders in HS en SD ontvangen?

 

Ik denk dat je iets gemist hebt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bied de kabel voor vrijheid dan tov al die fta zenders die de schotel bied? Extra kaartjes die gratis zijn? Een extra kaartje kost hoogstens 2,50 extra p/m, ik vindt het geen probleem icm met al het fta.

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh... ok, goed punt van de lieden boven mij, maar met vrijheid bedoel ik dat je meerdere ontvangers kunt neerzetten.

Ja, bij Ziggo kun je een eigen ontvanger neerzetten en met wat kunst en vliegwerk met UPC ook.

..het is mij in elk geval gelukt.

 

Wat betreft het abbo, voor die 2.50 extra heb ik geen filmkanalen. Dat heb je dus bij Ziggo wel en dat is dus gratis.

Nu weet ik even niet hoe dat geregeld is bij UPC, maar dat zal niet veel anders zijn denk ik.

 

Maar inderdaad, voor wat betreft de FTA kanalen uit het buitenland, zit je met de schotel beter, maar dat is dan ook het enige voordeel.

Overigens geld dit alleen voor het handjevol hobbyisten, omdat jan-met-de-pet en een doorsnee gezin alleen naar de commerciëlen kijkt.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die filmkanalen hebben hun beste tijd wel gehad, daar zou ik nooit en te nimmer op abonneren. Ik heb er liever een abbo van Netflix naast, ook overal in huis :)

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

UPC filmpakketten vanaf € 15,- per maand.

http://www.upc.nl/televisie/abonnementen/extra-zenderpakketten/

 

Ziggo film 1 en sport 1 vanaf € 24 per maand.

 

Ik denk dat je eerst eens je moet oriënteren voor je hier zaken foutief voorstelt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar ik kom net tot de ontdekking dat we aan het afdwalen zijn op dit onderwerp, daarom terug on topic, afgesloten worden wegens cardsharing.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...