Ga naar inhoud


Gigablue HD-Quad flash probleem


Sinbad

Aanbevolen berichten

Ik probeer mijn gigablue quad via de usb te flashen met Openatv 4.1, met openmips of openvix met de zelfde usb geen probleem,je zou denken dat de openatv alleen voor de plus is maar op de site en als em uitpakt staat duidelijk foldertje gigablu/quad,heb verschillende usb's geprobeerd maar geen resultaat,vergeet ik iets? heb nu openvix draaien.bedankt.

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt Dreeke.zoals je boven leest ik heb een gigablue quad en geen plus!en toevallig dezelfde site die je met net gaf voor quad-plus heeft ook staan voor de quad maar mijn box ziet de usb niet als die openatv erop staat.of bedoelde je nou dat ik een img voor de plus op de gewone quad probeer?

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open atv is grafisch wel mooier maar een cam installeren gaat niet eenvoudig ook de plaats voor een eventule config zit op een andere plaats..

 Voor de softcam feed is een simpele ipk al voldoende en de cfg staat onder keys, kleinigheid. Weegt niet op tegen de voordelen...

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreeke,welke voordelen ten opzichte van openvix?want dat heb je nu ook voor de quad-plus.en 'hotzenklotser' cccam en config was gewoon op zijn plaats, misschien is het net wat anders voor de plus. heb zelf de gewone quad en ben nu die nieuwe vix apollo aan het testen opzich erg mooi maar ik krijg steeds meer het gevoel dat alle die 'open'images elkaar niet veel ontlopen.

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreeke,welke voordelen ten opzichte van openvix?

 

Ik zou zeggen, ga het lekker testen.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...