Ga naar inhoud


Extra kaart flink duurder


Sprietje

Aanbevolen berichten

Welkom op het forum en m.n. dit boeiende onderwerp :D

 

M.i.v. de prijsverhoging 2e kaart worden alle zenders die je op de hoofdkaart hebt ook op de 2e kaart gezet, dus ook HD.

Verder gewoon met CD bellen en de 2e kaart opzeggen, in de regel kun je het abonnement op de 2e kaart dan voor € 2,50 p/m verlengen.

 

Wat me wel verbaasd is jouw opmerking dat je op de 2e kaart al meer dan een half jaar geen ander zenders kunt ontvangen dan NEDe1, 2 en 3.

Dus waarschijnlijk een activerings- / registratieprobleem maar ook dat kun je zo bij CD telefonisch laten nakijken.

Ik heb een basis hd pakket op hoofdkaart dus bij mijn 2e kaart komen dezelfde zenders op de kaart te staan als de hoofdkaart inclusief alle hd zenders die ook op de hoofdkaart staan.

Ik heb nu op de 2e kaart een basis + hd pakket afgesloten a 9.50 euro - 2 euro korting = 7.50!

Dus als ik het goed begrijp is het hd pakket overbodig.

Graag wat meer info wie dit weet anders moet ik cd nog weer bellen.

aangepast door Opel

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

Link naar reactie
Delen op andere sites


Graag wat meer info wie dit weet anders moet ik cd nog weer bellen.

 

We kunnen hier van alles vinden en aannemen maar bij CD weet je het immers nooit.

Daarom zou ik toch die € 1,= opnieuw besteden en CD bellen, dan heb je in elk geval zekerheid voor zo ver je daarvan op aan kunt.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik las vandaag dat webcare een uitspraak van een medewerker van de klantendienst als onjuist betitelde, dus bellen geeft wel een soort van antwoord, maar bindend wordt dat kennelijk niet geacht.

De afgelopen weken zijn er vanuit Canaldigitaal ontkenningen van verhogingen geweest die het precies een dag hebben uitgehouden.

Het schip zwalkt op dit moment nogal, of de kapitein weet zelf niet wat de bestemming gaat worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist toch nog maar even gebeld met Canal Digitaal... viel van mijn stoel!!! Had vanmiddag al gebeld om te polsen wat hun repliek zou zijn aangaande mijn verhaal. Inderdaad werd mij direct 2,00 'korting' aangeboden en alles zou bij het oude blijven.

 

Bel zojuist terug omdat in de mail stond dat ik binnen 4 weken moest reageren. Kreeg een dame aan de lijn die zei "Niks van waar... kunnen wij helemaal niet doen... de jongen van vanmiddag mocht dit niet doen. Bel u morgen maar terug". Toen ik zei, dan heb ik niet meer binnen 4 weken gereageerd, zei ze "Ja, dat klopt..." En al die anderen die ik op fora spreek hebben wel zo'n korting gekregen zei ik. "Ja, maar die gaat pas in na hun einddatum contract?!?!?!"

 

Wat een ellende met die ballentent!!!

ciao

Arjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een herkenbaar verhaal, wat de afgelopen weken vaker te horen was.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is wel een prijsverhoging...zoals je zien kunt in plaatje 1 zie je dat ik mijn abonnement ben aangegaan voor E80.95 en niet E85.45.

Hierbij het contract: http://nl.tinypic.com/r/wufl3o/8

Maar betaalde je tot nu toe de tijdelijke actieprijs van 70,95 per maand of 70,95 + 2,50 = 73,45 ?

 

Overigens als ik die besteldatum zie dan zijn die 9 maanden met die 10 euro korting toch nog niet voorbij?

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een basis hd pakket op hoofdkaart dus bij mijn 2e kaart komen dezelfde zenders op de kaart te staan als de hoofdkaart inclusief alle hd zenders die ook op de hoofdkaart staan.

Ik heb nu op de 2e kaart een basis + hd pakket afgesloten a 9.50 euro - 2 euro korting = 7.50!

Dus als ik het goed begrijp is het hd pakket overbodig.

Graag wat meer info wie dit weet anders moet ik cd nog weer bellen.

cd gebeld en op de 2e kaart het basis abbo krijg je deze zenders in hd werd mij gezegd, ned 1,2 en 3 hd, veronica hd, ngc hd en eurosport 1 hd

Iemand een basis pakket op 2e kaart die weet welke zenders er daadwerkelijk in hd zijn.

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,

 

Ben bezig met jurist en heb wat hulp nodig. Betaal 80.95 per maand (zie screenhot 1) voor abo (in mijn optiek inclusief extra kaart), nu wordt deze verhoogd dus gaat mijn totale abo omhoog en kan ik deze opzeggen. http://nl.tinypic.com/r/oa0l84/8

 

Wanneer ik nu naar actie kijk op website (screenhot 2) zie ik 1 bedrag en niet een bedrag plus extra bedrag voor kaart. http://nl.tinypic.com/r/11c5tfm/8

 

Hoe zien jullie dit? Wanneer je abo afsluit met in abo al 2e aansluiting is dit toch geen extra kaart maar onderdeel van abo. Wanneer je abo afsluit en je wilt een extra kaart valt dit uiteraard buiten je abo, toch?

 

groet

Arjan

 

Ik heb deze grap gehad met een reisverzekering. Het uitbreidingspakket wintersport werd duurder. Dat mocht ik opzeggen, de basis doorlopende reisverzekering niet, want die werd niet duurder.

 

Ik zou toch z.s.m. opzeggen ivm prijsverhoging en de boel als 1 verkocht pakket omschrijven. 

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals al vaker vermeld hierboven, o.a. door Ceesv i #307, is de extra kaart een apart verhaal en kan die worden beëindigd

 

Ik vermoed dat een Al in 1 abonnement wel perspectief bied om de prijsverhoging als argument te gebruiken het gehele pakket op te zeggen.

CanalDigitaal adverteert met het Alles in 1 abonnement inclusief tweede decoder, dat maakt er één compleet pakket van en niet zoals gebruikelijk een tweede kaart waar je een apart abonnement voor aangaat. 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik tendeer dezelfde mening, echter kennen we de praktijken van Canaldigitaal.

Gelijk hebben is een ding, gelijk krijgen is iets totaal anders.

 

Aangezien de vraagsteller al in een procedure met een jurist verwikkeld is, wanneer ik het verhaal goed heb begrepen, is het de moeite een poging te doen.

 

In alle andere gevallen ga je een incasso traject in wanneer je niet meer betaalt, met een hoop gedoe en een onzeker einde.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien de vraagsteller al in een procedure met een jurist verwikkeld is, wanneer ik het verhaal goed heb begrepen, is het de moeite een poging te doen

In alle andere gevallen ga je een incasso traject in wanneer je niet meer betaalt, met een hoop gedoe en een onzeker einde.

 

Zo werkt het nu eenmaal, en niet alleen bij CanalDigitaal.

Een brutaal bedrijf waar velen niet zonder kunnen door hun buitenlandse verblijfplaats maakt zijn eigen regels.

Bedrijf regel één lijkt wel voorkomen dat een zaak voor een rechter komt.

Als je als klant al zover bent trekken ze hun keutel in en mag de volgende het weer proberen met uiteindelijk als uitkomst een zelfde resultaat.

Voorkomen is beter dan genezen, een verloren zaak schept een precedent, en dat pakt schadelijk uit. 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op pagina 11 heb ik mijn frustratie over de verhoging uiteen gezet.

Omdat CD zich tot heden niet aan de afspraak houdt, heb ik maar alles opgezegd. 

 

Het opzeggen was ook weer een lachertje.

 

Ik ben in 2008 in dezelfde straat naar een ander adres verhuisd. 

Volgens de dame aan de telefoon had ik geen 2e en 3e kaart op dit adres.

Nee, natuurlijk niet, want ik woon er niet meer, want ik woon nu op nr. xxx.

 

De rest van de soap die daarna volgde was weer van een hoog amateuristisch gehalte.

Van de ene persoon naar de andere, met als reactie, we lossen alles echt op. 

Helaas te laat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...