Ga naar inhoud


Extra kaart flink duurder


Sprietje

Aanbevolen berichten


Zou zo maar kunnen maar waar las je dit dan, bron?

Ik las dat hier: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/16121/aanbieder-verscherpt-beveiliging-vanwege-cardsharing.html

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskidutch

 

Een korte laatste reactie op jouw uitlatingen en een welgemeend oprecht advies.

 

Reactie

Wat ik direct met je eens bent is laten we het zo snel mogelijk weer on topic houden hier. Echter ik noemde slechts in aanvulling op de tip on een smart wi aan te schaffen een andere optie meer niet. Hierop kwamen direct de bekende en incorrecte (qua inhoud) reacties. Hierop slechts gereageerd, punt einde discussie dit aangaande. Hetgeen in je laatste reactie aangedragen dat zal, vind ik prima ga ik nier meer op in. Al het nodige is gezegd. Ik en met mij betrokken personen hebben ervaren hoe CD keutel intrekt op het momen zij zich moeten verantwoorden in een procedure volgend op hun aantijging betreffende CS. Dit zegt voldoende naar ik meen. Zeker als de reactie voorspelbaar blijkt te zijn.

 

Advies

Stop met het verspreiden met desinformatie dit onderwerp aangaande je doet je zelf te kort. Andere bijdrages over andere onderwerpen van jouw  vind ik informatief correct etc. Bij dit onderwerp sla je de plank  mis. Hiermee schaad en doe je afbreuk aan dingen meer dan je ooit zou kunnen bevroeden naar het lijkt.  Mocht je een zaak hierover in NL je pad kruisen deel het dan. Want daar kunnen we dan allemaal van leren en ons voordeel mee doen en dat is naar ik hoop een doel dat je deelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Tja, we zitten hier in het CD forum en dit bericht gat over Sky en dat bericht is dan ook niet verbazingwekkend want tijdens mijn overwintering in Spanje kijkt 1 op de 2 Engelsen illegaal.

En inderdaad, afgelopen winter hadden sommigen Engelsen al problemen ondervonden want hun beeld was opeens niet meer beschikbaar.

 

Of het binnenkort ook CD dergelijke maatregelen neemt weet alleen CD.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou zo maar kunnen maar waar las je dit dan, bron?

Dat heeft ie niet gelezen maar hij stelt zich de vraag nav dat stuk.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, we zitten hier in het CD forum en dit bericht gat over Sky en dat bericht is dan ook niet verbazingwekkend want tijdens mijn overwintering in Spanje kijkt 1 op de 2 Engelsen illegaal.

En inderdaad, afgelopen winter hadden sommigen Engelsen al problemen ondervonden want hun beeld was opeens niet meer beschikbaar.

 

Of het binnenkort ook CD dergelijke maatregelen neemt weet alleen CD.

 

Jürgen

 

Bovendien wordt er een seca2 kaart in het artikel getoond die al minstens 5 jaar vervangen is.

Allemaal erg suggestief en bevestigd de stelling dat M7 het moet hebben van desinformatie.

Om het cardsharen te stoppen zijn er andere maatregelen nodig, juridische of hardware matig.

Wie de schrijver ook is, CanalDigitaal maakt zich met dit soort artikelen zichzelf belachelijk.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, we zitten hier in het CD forum en dit bericht gat over Sky en dat bericht is dan ook niet verbazingwekkend want tijdens mijn overwintering in Spanje kijkt 1 op de 2 Engelsen illegaal.

En inderdaad, afgelopen winter hadden sommigen Engelsen al problemen ondervonden want hun beeld was opeens niet meer beschikbaar.

 

Of het binnenkort ook CD dergelijke maatregelen neemt weet alleen CD.

Ja afgelopen winter is ook een belangrijke stap genomen in de anti cardshare. Andere satelliet met andere foorprint.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft ie niet gelezen maar hij stelt zich de vraag nav dat stuk.

 

 

Ik las ergens dat Canal Digitaal zijn pijlen richt op cccam en oscam. Moeten we niet vrezen dat we over een tijdje verplicht worden om gebruik te maken van een module?

 

Mojo, misschien toch even een bril opzetten en wat een bijdrage. :(

Als hij het artikel niet gelezen zou hebben dan zou die ook de vraag niet kunnen stellen.

Daar staat toch duidelijk dat hij het ergens had gelezen en ik was alleen nieuwsgierig waar hij dat had gelezen.

Dat daarop een vervolgvraag komt is mij wel duidelijk.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

Mojo, misschien toch even een bril opzetten en wat een bijdrage. :(

Als hij het artikel niet gelezen zou hebben dan zou die ook de vraag niet kunnen stellen.

Daar staat toch duidelijk dat hij het ergens had gelezen en ik was alleen nieuwsgierig waar hij dat had gelezen.

Dat daarop een vervolgvraag komt is mij wel duidelijk.

 

Ik ben inderdaad niet erg helder geweest, excuus hiervoor. Ik vraag me inderdaad af wanneer CD cccam en oscam gaat bestrijden d.m.v. verplichte modules.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inderdaad niet erg helder geweest, excuus hiervoor. Ik vraag me inderdaad af wanneer CD cccam en oscam gaat bestrijden d.m.v. verplichte modules.

Dat is dan op de dag dat ik de boel opzeg :P

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dan op de dag dat ik de boel opzeg :P

Opzeggen kan, maar CD heeft jou in de houtgreep totdat je contract afloopt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor sommige extra pakket zenders heb je al een ci module of een gecertificeerde ontvanger nodig.

Het zal wel een uitsterf beleid worden, nieuw toe te voegen zenders achter de extra codering?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor sommige extra pakket zenders heb je al een ci module of een gecertificeerde ontvanger nodig.

Het zal wel een uitsterf beleid worden, nieuw toe te voegen zenders achter de extra codering?

Je hebt het over ' sommige extra pakket zenders' .

Meervoud.

 

Welke zenders nog meer dan behalve fox sport 2?

Ik ben ze nog niet tegengekomen.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...