Ga naar inhoud


provider gezocht zonder dichtgetimmerd modem


wiz

Aanbevolen berichten


  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

als je geen koper maar glasvezel wilt ben je inderdaad bij KPN en dochters of bij Kabelmaatschappijen het best thuis

dus KPN wil je par tou niet

dan blijven de kabelboys in Almere

en of die draadjesneukers al glasvezel in je meterkast leggen weet ik niet :D dat heb jij zo vanaf locatie en postbus

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

de beoogde provider tweak heeft haar eigen glasvezelnetwerk in almere zo blijkt. Bij de migratie komt men eerst de genexis vervangen voor een gigabit exemplaar, en daarna wordt er hardware afgestuurd (Zyxel router). Een paar dagen later patcht men de glasvezel om naar het tweak netwerk, en dan sluit ik de nieuwe router aan en we zijn weer in de lucht.

 

Ik had destijds bewust een niet kpn provider gekozen, maar goed, die zijn inmiddels overgenomen door kpn net zoals ongeveer de rest van de providers die glasvezel internet diensten leveren...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

wat bedoel je nu Sjaak(k)?

 

Tweak heeft in almere en in nog wat andere plaatsen haar eigen glasvezel net liggen. Ik krijg een Zyxel VMG8324-B10A router in bruikleen, en men komt de genexis vervangen voor een gigabit exemplaar, en ik heb inmiddels de details gekregen per email waaraan mijn eigen router zou moeten voldoen om succesvol aan gesloten te kunnen worden, en zo te zien gaat dat lukken.

Dus in de wijkcentrale zal er iemand even een fiber om gaan prikken van het reggefiber net naar tweak net, of als dat kan zullen ze mijn poortje in een ander vlan hangen. In dit geval is het dus geen kpn wholesale of reggefiber wholesale.

 

Voor andere plaatsen dan die plekken waar tweak haar eigen glasvezel net heeft verkoopt men inderdaad  kpn wholesale of reggefiber wholesale. Heb je mazzel dat je in almere of enschede woont, dan kan je via het eigen tweak netwerk zelfs een gigabit netwerk verbinding krijgen.

 

zie deze melding op het tweakers.net forum.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vlan 4 = iptv

Vlan 34= internet. Router moet 802.1q kunnen  en nee, dit is allemaal uit eigen keuken. Op andere plekken waar men geen eigen netwerk heeft gebruikt men inderdaad wholesale, hoewel de ip tv inmiddels meen ik ook in eigen huis wordt gedaan. Overigens zegt het nummer van een vlan natuurlijk niets, het hangt er vanaf waar de fiber op aangesloten zit. De fiber van mij zal als ik naar tweak overstap moeten worden omgeprikt in de wijkcentrale. Sowieso omdat het netwerk waar mijn genexis nu in hangt geen snelheden boven de 100 mbit aan kan, en die genexis zelf ook niet.

 

Ik wacht nog heel even af wat de brief van telfort gaat brengen, en ik moet even plannen wanneer ik downtime kan hebben ivm werk aangelegenheden, maar voor alsnog ziet het er naar uit dat dit een oplossing kan worden :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlan 4 = iptv

Vlan 34= internet

 

Aha. Welkom bij Telfort ;). Telfort gebruikt deze vlans ook. Vlan 34 wordt voor internet en voice gebruikt. Het klopt dat de oude genexis modems geen hoger snelheden aan kan. De nieuwe modellen van genexis kunnen idg hoger snelheden ondersteunen. Afhankelijk van type. Maw het stukje glasvezel van uw woning tot aan de wijkcentrale huurt tweak van "KPN". En vanaf een interconnectie/meet me point wordt het door gezet naar het tweak netwerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

goed, de tweede brief is binnen. Je had inderdaad gelijk Sjaak(k), ik krijg zowaar 4 euro korting. Tot wanneer dat is staat er niet bij, wel dat bij elke wijziging die ik zou willen doen ik de korting kwijt ben.

 

Enige wat er dus wijzigt is dat mijn verbinding op een gegeven moment even offline gaat en dat daarna ik via telfort kan internetten en bellen. Ik ga overstappen naar tweak en eens kijken wat dat gaat brengen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

tv kijken doe ik met mijn satellietbox, dus daar hoeft het voor mij niet voor. Email host ik elders, ik heb mijn eigen domein en voor de prijs die de hoster rekent kan ik het zelf niet laten draaien. Dit mede doordat xms het herhaaldelijk voor elkaar kreeg om hun smtp server op een of andere blacklist te krijgen, en ik nu dus niet zit met email overzetten voor heel de familie hier :).Ik heb inderdaad eigenlijk alleen een internet verbinding nodig. Enige waarvoor mijn enige xmsnet email werd gebruikt was voor het versturen van de facturen, en hoewel ik dat ding nooit gebruikt heb staat die box toch bomvol met spam.

 

Ik zal als de migratie is geweest wel even een update doen in deze draad van hoe het gegaan is. Het zal mij benieuwen, de verwachting is dat ik een paar uur zonder internet kom te zitten, en ach, dat is niet echt een ramp. Het zal mij benieuwen. Ik krijg in ieder geval een nieuwe genexis, en niet een draytek die men op de muur schroeft en dan de houder van de genexis gewoon laat zitten. En een reserve router, want die zyxel die meegeleverd wordt leg ik wel in de doos in de meterkast.

 

Overigens ook nog het vermelden waard, ik had xs4all ook een vraag gesteld, ik werd gisteren gebeld door een medewerker van xs4all die alle tijd nam om mijn vraag te beantwoorden. Wat voor xs4all sprak was gratis gebruik van kpn hotspots, en je krijgt er een simkaartje bij met 200 mb internet per maand tegoed, en voor internet only 100mb glas rekent men €50,- per maand. Zowel hotspots als 200 mb mobiel internet ga ik niet gebruiken. Het is ook wel eens fijn om gewoon niet online te zijn.

 

De aanvraag is inmiddels gedaan bij tweak, dan komt eerst de papier winkel, en dan gaat de bal rollen. Men schat 3 weken, maar goed, mag ook 4 zijn, ik zit nog niet zonder internet.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik eens vragen hoe Tweak dit dan gedaan heeft om niet afhankelijk te zijn van Reggefiber? Ik neem toch aan dat ze het stuk tot aan de centrale wel van KPN huren?

Heeft een XMS dan vanaf de centrale een eigen glasvezelnetwerk gelegd? Of neem een Vodafone..hoe doet die dit dan? Als je niet afhankelijk wilt zijn van Reggefiber moet je dan vanaf de centrale zelf kabels gaan leggen?

Blijf toch een apart verhaal dat glasvezel..

Ok nu kan jij tweak nemen maar het net zo goed niet zo kunnen zijn. En dan? Dan weet je ook weer waar je denk ik dan wel van afhankelijk bent. Juist..KPN.

Of je zal al naar de kabelaar moeten gaan maar ik weet niet wie bij jou de diensten aanbiedt?

Waarom heb je nou zo,n behoefte aan die hoge internet snelheden?

Ik bedoel een Ziggo levert toch ook redelijke snelheden. Ja tv is erbij maar dat zou  je dan eventueel ook nog kunnen gebruiken(2de tuner of secundaire tv).

Zit je ook niet met die dichtgetimmerde modems.

aangepast door VuDuogebruiker
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik zit niet in het levergebied van ziggo, hier hebben we upc. Ik heb er niet zo'n moeite mee dat ik de glasvezel van reggefiber (en dus van kpn gebruik), maar meer met het afnemen van diensten van kpn als consument.

 

Ziggo komt niet in de buurt van de upload snelheid van glasvezel. Dan erbij, daar krijg je zeker geen internet only abonnement. als ik geen tweak had dan had ik nog plinq of helden van nu of solcon als alternatief, of tele2 (nou ja die staat helemaal achteraan).

 

Ik hoef niet heel veel snelheid (anders had ik bij tweak wel meteen 1000 mbit genomen), ik wil gewoon snelheid voor een redelijke prijs. Ik wil graag snelheid omdat ik nog wel eens thuis werk, en dan is een rappe verbinding erg prettig kan ik je vertellen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zit niet in het levergebied van ziggo, hier hebben we upc. Ik heb er niet zo'n moeite mee dat ik de glasvezel van reggefiber (en dus van kpn gebruik), maar meer met het afnemen van diensten van kpn als consument.

 

Ziggo komt niet in de buurt van de upload snelheid van glasvezel. Dan erbij, daar krijg je zeker geen internet only abonnement. als ik geen tweak had dan had ik nog plinq of helden van nu of solcon als alternatief, of tele2 (nou ja die staat helemaal achteraan).

 

Ik hoef niet heel veel snelheid (anders had ik bij tweak wel meteen 1000 mbit genomen), ik wil gewoon snelheid voor een redelijke prijs. Ik wil graag snelheid omdat ik nog wel eens thuis werk, en dan is een rappe verbinding erg prettig kan ik je vertellen.

 

Hartelijk dank voor je reactie.

Meen toch gelezen te hebben dat je moeite had om een ISP te vinden die internet los levert. Dat doen ze namelijk niet allemaal dat weet ik. Het is of bellen,tv erbij of een alles in een abo. Veel van de providers die je noemt zijn ook vaak weer afhankelijk van KPN. Dus de vraag is dan wat voor modem je dan krijgt en of die niet dichtgetimmerd is.

Tele2 levert_tenminste als je hun website mag geloven_ ook geen internet only abo.

In feite doen velen dus precies hetzelfde wat Ziggo doet. Internet only niet mogelijk..

 

Je zou eventueel dat basispakket(FTTC in jouw geval UPC) tv dan nog met een andere tuner of op een secundaire tv in kunnen zetten. Maar ik neem aan dat je in feite al alles goed geregeld hebt mbt je tv signaal( sat ontvangst). Overigens levert UPC dan alleen NED123 in HD kwaliteit anders zit je aan een boxkey STB van UPC vast.

Hoe de abo structuren van UPC zijn weet ik niet maar vergelijk in nu met Ziggo dan heeft deze wel een lagere upload dat is weer maar voor veel mensen zal deze toch meer dan voldoende zijn. Als je geen SAT ontvangst hebt en je wilt geen IPTV dan zal je altijd nog de prijs van je tv bij je glas abo(internet only) op moeten tellen. Op deze manier is bijv een Z1 van Ziggo weer gunstiger omdat je dan voor 39 Euro internet en je tv hebt. Zeker de down en up is lager maar wederom wel ruim voldoende voor de meeste mensen.

 

Maar goed in jouw geval is het wel weer anders omdat jij die snelheden voor je werk nodig hebt als ik het goed begrijp en je bent mbt je tv signaal prima verzorgt met SAT ontvangt. Dus niet afhankelijk van UPC of IPTV.

 

Wat ik wel nog graag zou weten is hoe een Tweak dan onafhankelijk wordt van KPN. Immers dan heb jij ook dat dichtgetimmerde modem niet. Dus als ik je goed begrijp kan je ook voor Solcon,Plinq en helden van NU kunnen kiezen? Leveren deze dan wel internet only met een modem die je naar eigen behoefte in kan richten?

 

Diensten van KPN zou ik zelf ook nooit willen afnemen. Gelukkig heb ik ook SaT ontvangst. Maar mbt IPTV houdt dat dan vaak ook weer in dat de boel dan ook weer volledig dichtgetimmerd is en dat je met WMP+ streams van doen krijgt. Modems van KPN( ik neem aan ook de dochterbedrijven) zijn dan ook dichtgetimmerd. IPTV heb ik ook geen interesse in ben heel blij met schotel ontvangst..

aangepast door VuDuogebruiker
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik wilde geen internet+bellen, omdat de meeste providers die dat doen "per ongeluk" zorgen dat je niet bij een andere voip provider kan. Nu zijn daar ook wel weer oplossingen voor, maar ik wil gewoon zelf bepalen waar ik wel en niet bij moet kunnen op het internet. De reden dat tweak dat in almere kan is omdat zij in de wijkcentrales hun eigen netwerk apparatuur hebben. Als ze mijn order verwerken zal er overleg worden gepleegd met xms, en wordt er een datum bekend wanneer xms de fiber vrij geeft. Tweak zal mij contacten, en dat is het moment voor mij om op te zeggen per die datum bij xms. Dan gaat als het goed is er een monteur langs komen in opdracht van reggefiber die de oude genexis komt vervangen, en dan zal mijn fiber in de wijkcentrale worden omgepatcht naar het netwerk stuk van tweak.

 

Dat tweak het modem provisioned vind ik prima, tot aan dat stuk is het de provider zijn pakkie aan. Wat ik vervolgens op dat modem aansluit mag ik zelf bepalen. Ik krijg een zyxel in bruikleen, en die zal worden gebruikt bij de oplevering (die zal ongetwijfeld voor geconfigureerd zijn), en als de verbinding is opgeleverd haal ik die zyxel van het modem af en sluit ik mijn eigen router aan. Die moet dan nog even anders in worden gesteld (vlan tagging zal aangezet moeten worden), en dan zou alles het weer moeten doen. De telefonie van tweak kan naadloos samen werken met mijn voip provider, dus als ik mijn eigen router er op heb aangesloten zal ik in mijn papt2 naast mijn voip provider de telefonie van tweak kunnen configureren en een extra telefoon aansluiten voor het geval ik het zou willen gaan gebruiken.

 

Ik heb geen enkele behoefte aan nog meer tv, ik heb een ontvanger in de woonkamer staan, een duo2 met 3 sat tuners, en op de studeerkamer staat een uno, beiden met een hd tv eraan. Hoewel mijn kids daar anders over denken, ze kunnen op tablets of laptops of desktop ook tv kijken hier dus nog meer tv aansluitingen is niet nodig.

 

De reggefiber kabel is open, elke provider zou in theorie of wholesale kunnen doen, of hun eigen netwerk spullen in de wijkcentrale optuigen. Daar zullen ze ongetwijfeld voor moeten betalen aan reggefiber, maar de mogelijkheid is er voor elke provider. Ik ga op dit moment over het "xms" netwerk, maar in de wijkcentrale staat ongetwijfeld ook spul voor telfort, en aangezien ze alle opgekochte providers op een enkele na willen rebranden naar telfort zullen al die over genomen provider netwerk zaken worden verwijderd en samen gevoegd worden in 1 telfort netwerk.

 

Vodafone doet het ook zo, zij laten je fiber naar hun netwerk ompatchen, en halen de genexis eraf en prikken de glasvezel in hun dicht getimmerde draytek router. Bij tweak zit de scheiding tussen provider en router exact waar ik hem zou willen hebben. Overigens was dat met xms net zo, totdat ik er ineens telefoon gratis bij krijg.

 

Xms gaat mij overzetten naar telfort, en dat houdt in dat er telefonie wordt aangezet op mijn genexis. Met wat geluk gaat dat niet ten koste van de voip provider die ik nu gebruik, maar de kans is wel aanwezig :)

 

Ik vind het nog steeds jammer dat er geen provider een fatsoenlijk pakket aanbiedt via dvb-c, al dan niet in combinatie met een smartcard, dat zou dan een alternatief kunnen zijn voor satelliet tv. Er wordt niet meer geinvesteerd in dvb-c in plaats daarvan is het allemaal iptv, en wat ik daar zo van gezien heb is dat erg karig.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wilde geen internet+bellen, omdat de meeste providers die dat doen "per ongeluk" zorgen dat je niet bij een andere voip provider kan. Nu zijn daar ook wel weer oplossingen voor, maar ik wil gewoon zelf bepalen waar ik wel en niet bij moet kunnen op het internet. De reden dat tweak dat in almere kan is omdat zij in de wijkcentrales hun eigen netwerk apparatuur hebben. Als ze mijn order verwerken zal er overleg worden gepleegd met xms, en wordt er een datum bekend wanneer xms de fiber vrij geeft. Tweak zal mij contacten, en dat is het moment voor mij om op te zeggen per die datum bij xms. Dan gaat als het goed is er een monteur langs komen in opdracht van reggefiber die de oude genexis komt vervangen, en dan zal mijn fiber in de wijkcentrale worden omgepatcht naar het netwerk stuk van tweak.

 

Dat tweak het modem provisioned vind ik prima, tot aan dat stuk is het de provider zijn pakkie aan. Wat ik vervolgens op dat modem aansluit mag ik zelf bepalen. Ik krijg een zyxel in bruikleen, en die zal worden gebruikt bij de oplevering (die zal ongetwijfeld voor geconfigureerd zijn), en als de verbinding is opgeleverd haal ik die zyxel van het modem af en sluit ik mijn eigen router aan. Die moet dan nog even anders in worden gesteld (vlan tagging zal aangezet moeten worden), en dan zou alles het weer moeten doen. De telefonie van tweak kan naadloos samen werken met mijn voip provider, dus als ik mijn eigen router er op heb aangesloten zal ik in mijn papt2 naast mijn voip provider de telefonie van tweak kunnen configureren en een extra telefoon aansluiten voor het geval ik het zou willen gaan gebruiken.

 

Ik heb geen enkele behoefte aan nog meer tv, ik heb een ontvanger in de woonkamer staan, een duo2 met 3 sat tuners, en op de studeerkamer staat een uno, beiden met een hd tv eraan. Hoewel mijn kids daar anders over denken, ze kunnen op tablets of laptops of desktop ook tv kijken hier dus nog meer tv aansluitingen is niet nodig.

 

De reggefiber kabel is open, elke provider zou in theorie of wholesale kunnen doen, of hun eigen netwerk spullen in de wijkcentrale optuigen. Daar zullen ze ongetwijfeld voor moeten betalen aan reggefiber, maar de mogelijkheid is er voor elke provider. Ik ga op dit moment over het "xms" netwerk, maar in de wijkcentrale staat ongetwijfeld ook spul voor telfort, en aangezien ze alle opgekochte providers op een enkele na willen rebranden naar telfort zullen al die over genomen provider netwerk zaken worden verwijderd en samen gevoegd worden in 1 telfort netwerk.

 

Vodafone doet het ook zo, zij laten je fiber naar hun netwerk ompatchen, en halen de genexis eraf en prikken de glasvezel in hun dicht getimmerde draytek router. Bij tweak zit de scheiding tussen provider en router exact waar ik hem zou willen hebben. Overigens was dat met xms net zo, totdat ik er ineens telefoon gratis bij krijg.

 

Xms gaat mij overzetten naar telfort, en dat houdt in dat er telefonie wordt aangezet op mijn genexis. Met wat geluk gaat dat niet ten koste van de voip provider die ik nu gebruik, maar de kans is wel aanwezig :)

 

Ik vind het nog steeds jammer dat er geen provider een fatsoenlijk pakket aanbiedt via dvb-c, al dan niet in combinatie met een smartcard, dat zou dan een alternatief kunnen zijn voor satelliet tv. Er wordt niet meer geinvesteerd in dvb-c in plaats daarvan is het allemaal iptv, en wat ik daar zo van gezien heb is dat erg karig.

Hoi Wiz,

 

 Wederom dank voor je reactie. Ok zoals ik het dus begrijp kan jij bij tweak wel doen wat je wilt. Nu zeg jij dat ze eigen apparatuur in de wijkcentrales hebben liggen. Ik vraag me af wat hen dit dan kost? Ik bedoel dan ben je dus in feite niet meer afhankelijk van KPN  bijv mbt dichtgetimmerde modems en de bekende WMP+ streams.

Men kan dit wel in een  bepaald gebied gaan doen maar ik moet ze dit nog landelijk dekkend zien te krijgen. Maar wat ik niet snap is hoe ze dit dan doen? Dus in de centrale plaatst men eigen apperatuur en dan gaat het vanaf die centrale weer over de glasvezel die Reggefiber heeft gelegd? Ok als dat zo is zou ik toch eens graag willen weten wat een provider dan kwijt is als hij eigen spullen in de centrale wilt plaatsen. Neem bijv een Tele2 .. die kan wel willen dat ze 'onafhankelijk'van KPN worden maar hebben ze hier ook het geld voor? En hoe zit het nou precies mbt vodafone en tweak.. hebben die dus wel allebei eigen apparatuur in de centrale?

De kabel is open zeg je .. in theorie wel ja maar de praktijk? Haal ik nog een keer aan dat je toch heel veel geld mee moet nemen wil je niet van KPN afhankelijk zijn en dan mag je ook niet vergeten dat men in een bepaald gebied wel apparatuur geplaatst heeft( bijv Almere) maar een eindje verderop niet en kopen ze allemaal bij KPN in.

 

 

Je stuks tekst over de DVB-C snap ik je niet helemaal. Je hebt SAT ontvangst dus dan zit je toch prima? Of bedoel je dat je zo eenvoudig eventueel voor je kinderen toch nog een extra tv aan zou kunnen sluiten?

 

Mbt XMS en het zogenaamde "gratis" bellen vind ik ook een kwalijke zaak. Zo doet Tele2 het ook die biedt bijv voor een 45 Euro glas aan maar dan zit daar bellen en zogenaamd "gratis"tv erbij. Daar trap ik dus niet in wat gratis is het echt niet. Ze doen het dus precies zo als Ziggo.. internet only is niet mogelijk. Tenminste als je hun website mag geloven. Zijn overigens wel meer ISP,s die op glas geen internet only hebben waaronder KPN.

 

Voor mij hoeven die hoge internetsnelheden  niet. Met een DSL verbinding kan je ook prima mee uit de voeten als je zo,n 12 Mb over mag houden.

Met een DSL lijn heb je ook een stabiele lijn maw een rechtstreekse verbinding die je ook niet met anderen hoeft te delen.

Helaas kan ik geen VDSL afnemen. Ik kijk ook naar de prijs. Men kan wel hoge internet snelheden aanbieden maar daar betaal je ook een prijs voor.

En als ik die niet perse nodig heb zie ik het niet zitten om fors meer te betalen. Daarom kan ik ook goed begrijpen dat Ziggo voor veel mensen meer dan voldoende snelheid levert. In jouw geval niet omdat jij kennelijk de hoge upload nodig hebt voor je werk.

Wat ik ook kwalijk vindt is dat men hier geen 30/30 levert. Dan zou je nog gaan twijfelen. Men biedt alleen 50/50 aan. Als je dan hier gaat vragen in de glasvezelwinkel hoe dat komt zegt men weer dat dit de keuze is van de ISP,s.

Ik moet mezelf nu corrigeren want men levert wel 30/30( internet only) maar niet tegen een realistische prijs want men vraagt dan gewoon meer dan als je 50/50 pakt. Ik denk persoonlijk dat men gewoon niet genoeg marge pakt op internet only 30/30 vandaar dat men dus gewoon de prijs van 30/30 duurder maakt dan 50/50.

Vind ik geen goede ontwikkeling en daarom zou ik ook niet voor glasvezel kiezen. Ik zal ook wel niet interessant voor hen zijn want ik heb geen interesse in bellen en zeker geen tv via glasvezel. De glasvezel an sich mag dan een prima medium zijn maar ik heb wel kritiek op de ISP,s die daarop actief zijn en de keuzes die zij maken(WMP+ streams,verimatrix versleuteling, dichtgetimmerde modems,geen realische prijs voor 30/30 enz) Velen van hen zijn dochterbedrijven van KPN en kopen nog bij hen in.

aangepast door VuDuogebruiker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...