Ga naar inhoud


provider gezocht zonder dichtgetimmerd modem


wiz

Aanbevolen berichten


  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

ja geinig om te zien dat die asus daar blijkbaar geen moeite mee heeft. Voorlopig staat die hier nog wel even. Ik zou wel een wat sneller vpn willen, maar goed, zelfs als ik dat op mijn i3 storage bakkie draai gaat dat nog niet echt heel snel. Ik zal eens kijken als ik zin heb of ik daar nog wat aan kan tweaken, zo vaak hoef ik geen data over te halen, en anders zet ik wel even de ftp server open dan is het er zo :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk met enorme grote afstand naar deze heerlijke luxe . . .

 

Dan werk ik nog met de tam-tam als ik dit zo zie :)

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad grote luxe..... en daar zal ook wel een fors prijskaartje aanhangen denk ik zo ;)

En dan blijft de vraag nog of je dat als normale gebruiker 'echt' nodig hebt....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sverige,Ik ook,ik heb hier door technische beperkingen,maar 12Mb/sec download en 512b/sec upload,en ben er gewend aan geraakt,en eigenlijk doet alles wat moet gedaan worden,streamen,skypen en downloaden op diverse pc's en andere toestellen,werkt allemaal perfect en dit zelfs allemaal op hetzelfde tijdstip.

Ik zou niet weten,waarom ik tientallen euro's meer moet uitgeven voor gigantische snelheden,als ik bij deze tevreden ben.

Kan wel begrijpen,als zelfstandigen,die het nodig hebben voor hun werk,en dat extra minuutjes geld kosten,zich wel meer geld uitgeven voor een grotere snelheid.Maar mij deert het niet,of ik nu 30 minuten of een uur moet doen om een bepaald bestand te downloaden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • Moderator

Om aan te geven dat ik wel een goede keuze heb gemaakt door over te stappen, sinds deze week levert Tweak 1000 mbit internet voor 40 euro / mnd. Ik heb mijn abonnement geupgrade, binnenkort dus 1000 mbits up en down. Niet dat ik dat nou nodig heb, met 250 mbit gaat het ook rap zat, maar goed het is weer 10 euro minder ten opzichte van wat ik tot nog toe betaalde :)

 

En met een gezin van 4 personen die allemaal een smartphone / tablet / laptop hebben is het wel fijn dat bandbreedte geen beperkende factor is. Nu nog de rest van het internet naar hogere snelheden en dan komen we er wel.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweak ziet er wel aardig uit. Ook Usenet toegang. Alleen jammer dat ze lopen te knoeien met opnemen pakketten en dat bepaalde zenders niet opgenomen mogen worden.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Is het niet gewoon makkeliijker om poort 5061-5070 te gebruiken ipv 5060 zodat je niet gebonden bent aan deze service ? Meeste voip tenten kunnen dit moeiteloos aan... Dan is het slechts portfowarding of triggering op een dicht modem .... Werkt echt :-)

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Toch zou ik persoonlijk nooit lid worden van een provider die voor jou gaat bepalen wat je wel en niet mag opnemen.. Beetje een VLAN versie van CI+ zeker? Mij niet gezien.. Hoop dat Canal Digitaal ook voorlopig blijft zoals hij is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ga er maar aan wennen, dat gaat in de toekomst op meer plekken beginnen. Overigens was het mij te doen om een internet verbinding, en dat is tot nog toe ook het enige wat ik afneem van tweak, en dat werkt prima.

 

Ik denk persoonlijk dat het voor mij dan gedaan is met tv kijken, als ik zoveel beperkingen opgeleg krijg van de providers omdat de rechthebbenden denken dat zij dat moeten bepalen dan houdt je je content maar lekker voor jezelf :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is het niet gewoon makkeliijker om poort 5061-5070 te gebruiken ipv 5060 zodat je niet gebonden bent aan deze service ? Meeste voip tenten kunnen dit moeiteloos aan... Dan is het slechts portfowarding of triggering op een dicht modem .... Werkt echt :-)

ik snap dat er allerlei wegen zijn om langs dichte poorten te werken, maar ik wil gewoon zelf bepalen wat ik waarvoor openzet en waar naartoe.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zelfde laken een pak:

 

Ik betaal, dus ik bepaal!

 

Ik ga niet betalen aan een tv provider waarbij een ander bepaald wat ik met de content mag doen: dan hou je de content maar, en ik mijn centen!

Ik ga niet betalen aan een internet provider die bepaald wat ik met de connectie mag doen en op welke poorten: dan hou je de connectie maar, en ik mijn centen!

 

Televisie zal lastig worden in de toekomst maar ik vertrouw erop dat FTA content vast wel blijft en publieke omroep ook niet lastig kan doen. De commerciëlen zien hun reclame inkomsten vanzelf wel dalen en trekken hun eigen conclusie.

 

KORTOM: ZEG OOK NEE TEGEN DE MEDIA LOBBY!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk allemaal, dacht ik ook tot een jaar geleden!

 

En wie is degene die zich per wet verplicht heeft aan het op verzoek aanleveren van data en inzage moet geven in de klant zijn regelmaat alsof gebruik....?

 

Elke Nederlandse ISP doet dit al heel lang en hoe grijs het opslaan van IP-adressen ook is, qua wetgeving en bescherming van persoonsgegevens, men weet zelfs ook welke poorten gebruikt worden en als mijn persoonlijke boute stelling zelfs voor welke applicaties die zijn geopend.

 

Dus enkele van die ISP's laten je vrij met poortjes op jouw eigen router?

Welk een weelde daar kun je beslist heel veel mee, klik oeps daar gaat mijn verbinding

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...