Ga naar inhoud


halo tv kaart wordt niet gelezen in cccam 2.30.speciale geg.nodig in cfg?


Aanbevolen berichten

Hi,

ik ben hier aan het stoeien met een halo tv kaart,die de zender in conax moet decoderen.

Merkwaardig,kan mijn cccam 2.30 die conax kaart niet lezen,maar wel mijn mtv networks kaart (ook conax).

Ik denk niet dat de kaart stuk is,want hij wordt perfect gelezen in oscam.

moet er soms iets bijgevoegd worden in cccam.cfg of een ander bestand?

Of is het zo,dat cccam 2.30 deze mogelijk nieuwe conax kaarten niet meer kan lezen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ja,die draait nu op oscam,en mijn mtv netwerk card ook.Maar daar moet ik nog zien te vinden voor de update's,maar kan maar volgende maand zien,met de tip die ik kreeg van een ander lid.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...