Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Geen enkele?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, CI+ wordt m.i. door FSi gebruikt omdat de codering weer een stap verder was dan die van de wereldbolmodule. En omdat Cccam er (nog) niks mee kan.

Maar van verdere toepassing van de CI+ opties is volgens mij geen sprake.

(Ziggo is er zelfs voor teruggedeinsd t.a.v. een aantal Turkse zenders.)

 

Dus mijn vraag was: welk probleem hebben verkopers van illegale abonnementen dan opgelost? Iets wat nog niet is?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het + gedeelte wordt (nog) niet gebruikt! Het is de nano01 ook wel CWOE genoemd die roet in het eten gooit. Deze nano wordt vooralsnog alleen ondersteund door de witte CI en gecertificeerde ontvangers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, wat dit gedeelte betreft, is het wel duidelijk waarom FSi die witte module erbij wilde hebben. 

Maar nu de rest, die +. Dat lijkt zelfs bij providers (Ziggo bijv.) gevoelig te liggen.

Vandaar mijn opmerking hierboven, dat de klandizie best nog wel eens roet in het eten zou kunnen gaan gooien. Vanuit Hollywood gezien, dan. ;)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees de titel van dit bericht nog eens, dat probleem is opgelost.

Ergens anders kan het hier niet over gaan want dat zou off topic zijn. ;)

Staat wel een vraagteken bij, he?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is voor nu opgelost, in de toekomst ben ik bang dat het probleem weer zal optreden. Na de overname van Ziggo door UPC zullen ze daar ook wel gaan pairen. Dan zal het bij M7 ook niet lang meer uitblijven.

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is voor nu opgelost, in de toekomst ben ik bang dat het probleem weer zal optreden. Na de overname van Ziggo door UPC zullen ze daar ook wel gaan pairen. Dan zal het bij M7 ook niet lang meer uitblijven.

Wat is het probleem van het 'pairen' dan?

UPC valt ook gewoon te sharen met een handigheidje.

 

Overigens begrijp ik nog steeds niet waarom providers nog steeds proberen om hun kanalenaanbod dicht te timmeren.

Elke oet kan tegenwoordig een film of serie downloaden of streamen, waardoor filmkanalen erg magertjes bekeken worden.

Voor het voetballen kan ik het mij nog wel voorstellen, maar ook dat word tegenwoordig gestreamd,  dus waarom ze nu nog steeds proberen om coderingen dicht te timmeren, is mij een raadsel.

Ze kunnen beter een andere vorm van aanbieden bedenken, dat coderingssysteem is nu al behoorlijk achterhaald.

 

Stel dat ze alles dichtgetimmerd weten te krijgen en dat je alleen met een originele box kunt en mag kijken, dan verkopen ze hooguit basisabbo's en de rest haalt de consument elders vandaan.

Mooie docu's kun je ook al krijgen via stream, dus de themakanalen zijn ook al overbodig.

Zelf kijk ik daar al lang al niet meer naar.

 

Providers blijven altijd achter de feiten aanlopen.

Op het moment dat ze eindelijk de boel sluitend hebben gekregen, zijn er geen klanten meer voor! :D :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...