Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Het filmpje is ondertussen door de poster verwijderd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien onder druk. ik ben ook geen voorstander van alles dicht te timmeren. maar als zij er enkelen uithalen, dan hebben zij hun doel bereikt.

en behalve pairing, ken ik ook nog andere vervelende zaken die ze kunnen doen.

de setop box via een methode pairen aan je tv toestel. zodanig dat enkel dat toestel werkt op die tv en geen ander.

Je zal al heel wat moeten doen, om het op een ander apparaat te zien, tenzij je fijn weet hoe alles geregeld wordt.

Dan kunnen ze via één of andere manier controleren of je ontvanger staat op je thuis adres.

Dit doet niet aan op fsp2i. Maar als pairing niet meer loont, dan kunnen ze andere vervelende zaken doen.

Echter kunnen de klanten weglopen, want netflix bied ook diverse serie's documentaire soaps e.a. weer, waar het (bijna) overal te zien is.

grotendeels top offic, maar gevolgen die kunnen gebruikt worden om zwart/grijs kijken tegen te gaan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het filmpje is ondertussen door de poster verwijderd.

Ik ben er ook nog niet van overtuigd dat de boel gekraakt is.

En daarmee bedoel ik, dat er buiten de witte module om naar fox sports 2 versie astra 3 kan worden gekeken.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verwonderd mij niet als iemand weet hoe fs2i open te krijgen op een linux bak.

Maar ik erger mij wel aan:  ik kan het het, maar ik vertel het lekker niet.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hobby is altijd een beetje commercie geweest.

Denk een jaar of 15 jaar terug naar de hier terecht verbannen maffiakaarten, waar bepaalden 300€ voor vroegen. :(

Enkel door die commercie te steunen, maak je de hobby tv kijken kapot, omdat (te verstaan uiteraard) tv aanbieders steeds maar veiliger systemen uitbrengen, en de boel verder dichtdraaien.

Van mij mag de fs2i oplossing voor linux, in de kast blijven. Anders volgen er misschien minder leuke zaken.

Mocht er geen commercie van gemaakt worden, zaten we misschien nog altijd aan seca1 of misschien zelfs de blauwe irdeto 1 kaarten van multichoice?? :confused:

Of konden menige met hun legaal kaartje nog altijd kijken naar de hd kanalen op een linux ontvanger.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...