Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten

@parasol...

Ze kunnen mailen wat ze willen, ik heb de C-Lijn als bedankje gekregen (zijn baan gered na een vette blunder). Sterker nog: ik haat sport en kijk er nooit naar. Ik gebruik het voor SKY UK HD en ben daar zeer content mee... Ik heb zelf geen server dus mij mailen heeft totaal geen zin!

Link naar reactie
Delen op andere sites


toch jammer dat er dit soort reacties komen... ook dat er een aangepaste oscam is, maar niemand die deze aangepaste oscam o.i.d. beschikbaar stelt zodat ik met mijn eigen kaartje ook kan kijken op fs2i op de dreambox, met openpli en oscam...

 

Ik had gehoopt dat ik deze zender werkend zou krijgen zonder een cardsharing abbo te nemen bij een illegale server welke dit aanbiedt. Dat lijkt er niet in te zitten. Wat mij betreft is dit hele topic daarom mislukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mimisiku schreef op 11 Okt 2014 - 13:02:

Voor mijn extra kanalen doet fs2i het ook. C-Line van bevriende collega (via via).

 

foto is nep vriend.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

parasol.

wat lul je nou???

 

er wordt gevraagd of dat kanaal open is en ik geef antwoord.

daarna wordt mijn antwoord niet geloofd.

dus ik plaats een foto.

 

ik vraag nergens om.

 

zo.

en nu de vetpan aan!!!

ik heb zin in een paar frikandellen met een flinke klodder mayo en curry en wat fijngesnipperde uien erop.

dat kan me beter bekoren dan dit gezwets over fox2.

aangepast door patat
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto lijkt mij ook niet helemaal koosjer.

Als je afstemt wordt de S groen en blijft ie niet geel.

Hier zijn beiden geel.

Maar goed,de ts heeft een antwoord op zijn vraag gekregen.

Is fos sport 2 int. te zien op linuxdecoders?

Antwoord = JA!

Ik zie geen bewijs......!00% bewijs zouden geldige werkende dcw`s zijn!

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

kiekiek schreef op 11 Okt 2014 - 20:09:

Ja maar kennelijk niet met cccam. Ik heb hier een groene S, maar geen beeld en geen geluid. Moet dus wel Oscam zijn.

 

een groene s betekend dat je cw's krijgt.. het betekend niet dat ze correct zijn.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok,jij je zin.

 

Dit kanaal is niet te zien met een linuxbak :-)

 

Ondanks die ene video die er nu weer af is.

Dat was zeker ook trucage?

Bedankt ;) Heb er geen enkel belang bij om gelijk te hebben. Photoshop of truckage, sommige mensen vinden het leuk om de boel voor de gek te houden. Geen idee hoe yer ze daarbij gaan, Maar geldige dcw`s , daar kun je wat mee :) Gaat dan ook verder dan linuxbak of niet.....

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,nee,ja, nee, we hebben er niks aan. Enkel boardvulling.

Ik wijs hier absoluut niemand de vinger, maar als je naar een zender kijkt met cccam of oscam, en ook een ci module in met geldige kaart, wat zal er dan getoond worden?

Ik wil hier niet gaan discussiëren over de getoonde foto, enkel een misschien beetje top offic vraagje.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt ;) Heb er geen enkel belang bij om gelijk te hebben. Photoshop of truckage, sommige mensen vinden het leuk om de boel voor de gek te houden. Geen idee hoe yer ze daarbij gaan, Maar geldige dcw`s , daar kun je wat mee :) Gaat dan ook verder dan linuxbak of niet.....

Simpelweg beweren "Het kan" met een foto zonder meer overtuigend bewijs ("Hij gaat open als je de volgende procedure volgt" plus een paar honderd die het ook zo lukt.) is net zoveel waard als de bewering dat Jim Morrison nog leeft. 

Tot nu toe was de discussie op dit forum dat er heel wat bij kwam kijken om zelfs vast te stellen waardoor de witte module en deze codering zo potdicht was. 

En opeens is de codering gebroken, maar verder vertellen we niks? Maar ziehier een fotootje?  :confused:

 

En @patat, geloof jij alles waar een fotootje bij staat? Geef ons het recept, dan kunnen we zelf zien!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat nog maar eens mijn stelling bewijst dat er mensen zijn die leven bij het motto:

 

Ik kan het, maar vertel het lekker niet!!!!

 

 

Flauw hoor.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat nog maar eens mijn stelling bewijst dat er mensen zijn die leven bij het motto:

 

 

Flauw hoor.

 

Willy

Tenzij er niet echt iets te melden valt. ;)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...