Ga naar inhoud


Fox sport 2 international (fs2i) open op linux ontvangers?


ahendriks

Aanbevolen berichten


kiekiek schreef op 12 Okt 2014 - 11:58:

Klopt, maar waarom bij de kruidenier geen cws en bij de megastore wel?

 

Een kaart die rechten heeft om dit kanaal vrij te geven geeft versleutelde cw's en de officiele box die haalt de encryptie er af.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij liggen misschien?? :confused:  wakker van wat en hoe. We zitten te speculeren van wat en hoe.

Maar de grote jongens liggen er alvast niet wakker van, want die zijn de stap cs al over en schakelen door naar de volgende stap.

En die stap, kan misschien voor ons zijn, dat ze ontvanger aan tv gaan koppelen door een bepaalde techniek, en zo gaan we maar steeds verder  :( .

Het is van alles zo, dat ze de kruimels er uithalen, maar de anderen, nee hoor, die draaien zich nog niet om van de volgende actie dat één of andere aanbieder zal doorvoeren op aandringen van de content providers of hun achterban.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht let de kruidenier wat meer op de kleintjes en koopt hij geen onnodige produkten in die niet werken.

 

Toen ik FS2i afsloot werkte het nog gewoon hoor... dat was namelijk voor 1 oktober 2013 (begin september of zo afgesloten). Toen werd per 1 oktober 2013 de nieuwe codering ingeschakeld en kon ik opeens niet meer kijken! Wel zat ik voor een jaar + een paar maanden vast aan mijn nieuwe abbo. Opzeggen halverwege oktober bleek niet mogelijk, want 'ze waren verplicht deze codering in te schakelen vanuit de aanbieder, dus het lag buiten de schuld van CD dat het nu niet meer werkte'.... Wel ben ik financieel gecompenseerd (iets van 3 maanden geen abbo geld voor FS2i betaald). Begin december stopt mijn FS2i abbo... die is dus al opgezegd...

 

Hier zit dus een verhaal aan vast, om nu zomaar te roepen dat ik op de kleintjes moet letten slaat mijn inziens de plank mis...

 

 

@theparasol; kan ik dan met oscam geen ongeldige cw's ook door gaan geven, net als de megastore's? Heeft dat ook nadelen, zo ja, welke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Hier zit dus een verhaal aan vast, om nu zomaar te roepen dat ik op de kleintjes moet letten slaat mijn inziens de plank mis...

 

 

 

Die opmerking slaat op de kruidenier, niet op de klanten van de kruidenier ;)

 

Overigens levert de door mij aangehaalde megastore alleen cccam, geen oscam.

Ik weet niet of dat iets voor het geheel uitmaakt, maar voor de volledigheid meld ik het toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de grote jongens liggen er alvast niet wakker van, want die zijn de stap cs al over en schakelen door naar de volgende stap.

En die stap, kan misschien voor ons zijn, dat ze ontvanger aan tv gaan koppelen door een bepaalde techniek, en zo gaan we maar steeds verder  :( .

Het is van alles zo, dat ze de kruimels er uithalen, maar de anderen, nee hoor, die draaien zich nog niet om van de volgende actie dat één of andere aanbieder zal doorvoeren op aandringen van de content providers of hun achterban.

Je moet die "grote jongens"  niet zo op een voetstuk zetten. Je overschat ze.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die opmerking slaat op de kruidenier, niet op de klanten van de kruidenier ;)

 

Overigens levert de door mij aangehaalde megastore alleen cccam, geen oscam.

Ik weet niet of dat iets voor het geheel uitmaakt, maar voor de volledigheid meld ik het toch.

Welk protocol wordt aangeboden heeft geen relatie met de gebruikte cardserver software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...