Ga naar inhoud


Kodak fototoestel easyshare v1233 geeft paars vervormde foto's beelden.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

eerst steve bedanken voor zijn service manuel, maar ik heb niet al het nodige materiaal.

Ik heb hier een foto toestel gekregen, die paarse foto's neemt, en ook paars opneemt met andere ongemakken bij.

Wat er juist mee is gebeurd weet ik niet, maar een paar foto's en filmfragment, kan misschien duidelijkheid brengen.

Het enige die ik heb gedaan is op het toestel, is een fabrieksinstelling en een halve dag de batterij eruit gehaald.

Op volgende link, kan je een filmfragmentje zien, die ik gemaakt heb met de bewuste camera.

 

https://cloud.real.com/s/9BiNXT

 

Hieronder een foto of 2.

Weet iemand zo van buiten, wat er verkeerd kan zijn, of herstel mogelijk is, of dat een richting recupel (kliko) nog zijn enige weg is?

post-40019-0-70736700-1412195706.jpg

post-40019-0-41541700-1412195721.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op het filmpje zijn duidelijk storings strepen te  zien (horizontale zwarte strepen)deze worden vaak door slechte verbindingen veroorzaakt.

Kodak maakt waarschijnlijk een van de slechtste digital camera's.

Aan het einde van het filmpje is het beeld wel normaal .

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto's en beeldmateriaal, komt van het sd kaartje. dus foto's getrokken, en dan via een kaartlezer de foto's uitgelezen van de sd kaart, en iets verkleint en op de ene het gezicht weggewerkt uit privacy redenen.

de film op dezelfde manier, maar een ander formaat gegeven, om compatibel te zijn.

Is dit op te lossen met een firmware update o.i.d., of zal de camera uit elkaar moeten?

Of is het eerder richting recupel/kliko ermee?

Gisteren vergeten, bijgevoegd de firmware versie e.d.

post-40019-0-01487500-1412259682.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vriend van mij heeft die gekregen van zijn zuster, die hem zou weggooien. Omdat hij en ik nogal wel eens graag iets uit elkaar halen, had hij deze meegenomen. Echter voor ik hem uit elkaar haal, wilde ik weten, of het misschien softwarematig kan worden opgelost.

Blijkt dat niet, dan haal ik die kleine schroevendraaiers van mijn broer boven. Zo zijn we al met z'n drieën, om die kodak te bestuderen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die paarse beellden ,en vervormingen zijn géén software probleem,maar een defekt in de camera , dus al haal je hem geheel uit elkaar ,zien doe je er meestal niets aan , laatstaan repareren ,het betreft Micro Elektronica ,dit niet geschikt om zonder hulpmiddelen daar ook maar iets van temaken,laat staan een defekt  te kunnen zien,tenzij het geheel naar de klote is ,gescheurd of zo .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal met de eigenaar overleggen, en dan misschien eens tezamen hem uit elkaar te halen.

Daarbij zal de hulp van steve zijn service manuel handig zijn, om bij ons te leggen om hem te demonteren.

Ik hou jullie op de hoogte, en bij vergetelheid, stuur je maar een herinnering.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...