Ga naar inhoud


VU+ met ip box


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Hier en daar zie ik fabrikanten ip boxen aanbieden. Kastjes zonder tuner die via het netwerk gebruik maken van de volle functionaliteit van een satellietontvanger of kabelontvanger. Het signaal wordt gestreamd zoals naar tablets en pc's.

Ik vraag me af of je verschillende merken door elkaar kan gebruiken. Bijvoorbeeld een VU+ satellietontvanger in combinatie met een ipbox van Gigablue.

Voor zover ik weet heeft VU+ nog geen ip box in het assortiment, gaat die misschien nog komen?

 

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


VU+player app uit de Google store. Werkt ook met andere (IP)tuners.

 

Dat gebruik al een tijdje voor tablet. Ik vraag me af welke ip box ik kan gebruiken om d.m.v. hdmi aan de tv te hangen. 

Ouderwets tv kijken zonder antennesignaal op een gewone tv dus.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft dit niets meer met de vraag / onderwerp van TS te maken maar tocm maar een kort antwoord.

Dat klopt, door uitsluitend Openwebif te openen kun je geen TV kijken maar als je dit i.c.m. VLC gebruikt dan kan dat natuurlijk wel.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...