Ga naar inhoud


Set top box pakket: Aanbieding voor tientje per maand?


rolandroland

Aanbevolen berichten


  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er kan veel aan te merken zijn op CD, maar bepaalde zaken moeten nu eenmaal gebeuren.

 

Sommige mensen doen hier nu net alsof de kabelfirma's nooit hun prijzen verhogen.

Verder is het toch netjes dat je een vol jaar voor maar een tientje kan kijken.

 

Verder is het Commisariaat voor de media degene die heeft vastgelegd, dat een pakket tenminste 30 zenders moet bevatten, dus daar kan CD niets aan doen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen keus hebt omdat je zoals jij in het buitenland woont is de keus niet zo moeilijk.

Dan kan je voor je eigen gemoedsrust alles wel goedpraten.

Feit is echter dat je na de aanbieding klant bij CanalDigitaal moet blijven omdat je geen keus hebt.

En ja, dan hang je gewoon voor de hoofdprijs en dan kan je het beter maar zonder te mopperen slikken anders heb je alleen je zelf er mee.

 

Zit je niet vastgenageld aan CanalDigitaal kan je naar de aanbieding van concurrenten kijken en je keus maken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben niet op de hoogte van kabel pakket prijzen, maar die zullen wel niet wezenlijk verschillen van CD.

 

Ik ben alvast overgestapt naar het Familie pakket van CD en zit nog net onder de €20.--

 

Ook al is CD niet de klantvriendelijkste, zijn de kabelboeren dit wel?, vind ik de aanbieding van €10.-- voor het eerste jaar,

geen slechte deal.

 

(Ook, meer als 10 jaar geleden, toen ik nog in NL woonde, had ik een schotel en heb de kabel opgezegd.

Ik ben niet afhankelijk en kan zenders zien van over de hele wereld.

 

Verder lees ik her en der, dat bij een bekende kabelboer, de Duitse zenders niet eens in HD zijn te zien.

 

En al staat CD hier buiten, ik geniet er al een ruime tijd van, incl. de themazenders en de "Dritten"

 

Dit alles  wat off topic.)

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Nederlandse zenders ben je gewoon afhankelijk van CanalDigitaal hoe je het  nou ook wend of keert.

Het is stikken en slikken voor je. Nu betaal je geen € 90,-- per jaar.

Dat wordt € 120,-- per jaar voor één jaar. Daarna ga je de hoofdprijs betalen, met de wetenschap van nu wordt dat € 215,-

In twee jaar tijd krijg jij een prijsverhoging aan de broek van +/- 140% ...

En toch mag je alleen maar blij zijn met CanalDigitaal, een andere mogelijkheid is er niet voor je. :)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon doen dus...

 

het geld groeit de doorsnee nederlander toch op de rug

 

dus neem gewoon het pakketje a / b / c

 

die doorsnee nederlander weet geeneens wat FTA ontvangst is per satelliet schotel

en zonder ondertitels mot ie der toch niets van hebben

hoezo meerdere buitenlandse zenders?

 

wat maken wij ons druk over andermans abonnementen en hun bijdrage

 

the last call to all in one departure G5

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In het ene geval wordt je gebeten door de hond, in het andere geval door de kat gekrabd.

Besluiten gebaseerd op emoties zijn niet altijd de beste besluiten.

 

Laat het even een paar dagen rusten en zet dan voor jezelf op een rij wat je behoeften zijn op tv ontvangstgebied en maak dan het rekensommetje.

(Alhoewel het soms best wel een goed gevoel geeft om nee te zeggen).

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het ging toch om het settop box pakket

ja, dat bestaat niet meer voor nieuwe consumenten

 

er is een tijdelijke uitzondering / afwijking daarop

dat is toch het Aa en Oo inzake contracten bij knaldigital

 

hoezo consumenten, je bent een individueel contract met die club M7 aangegaan

het is een bussiness agreement en dus niet beschermd door de consumenten wetgeving maar privaatrecht

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig om lezen, had gisteren ook geschreven, dat mensen afhankelijk zijn van tv.

Maar inwoners, hebben helemaal niemand nodig en is van niemand afhankelijk. De NPO pluk je zo uit de lucht.

Hier pluk je de VRT uit de lucht, en ondanks mijn problemen, enkele muziekzenders.

geen TVV,kabel,ip of wat dan ook, en wat mis ik? Niks mijn gedacht  :lol:  :D  :)

Buiten onderhoudskosten, rond de 40€ ben ik kwijt voor tv  ;)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Nederlandse zenders ben je gewoon afhankelijk van CanalDigitaal hoe je het  nou ook wend of keert.

Het is stikken en slikken voor je. Nu betaal je geen € 90,-- per jaar.

Dat wordt € 120,-- per jaar voor één jaar. Daarna ga je de hoofdprijs betalen, met de wetenschap van nu wordt dat € 215,-

In twee jaar tijd krijg jij een prijsverhoging aan de broek van +/- 140% ...

En toch mag je alleen maar blij zijn met CanalDigitaal, een andere mogelijkheid is er niet voor je. :)

 

 

En wat is nu €215.-- p.j., dat is per dag €0.59, ofwel 59 cent par dag.

En let wel, gestaag is de prijs van FL.10.-- p.j. gestegen naar einde STB en dat laatste kan CD niks aan doen.

Dit is ingegeven door ket kabinet   i.s.m. het Commissariaat voor de media, zie ook:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Commissariaat_voor_de_Media

 

Is de kabel dan écht goedkoper??.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij er blij mee bent ben ik het ook hoor. Bovendien vind ik het terecht dat de prijs omhoog gaat.

CanalDigitaal kan vragen wat ze wil, de Nederlanders in het buitenland lopen echt niet weg...

Een prijs vergelijking ten opzichte van kabel heeft voor jou geen enkele zin, jij kan in het buitenland er toch geen abonnement op nemen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij er blij mee bent ben ik het ook hoor. Bovendien vind ik het terecht dat de prijs omhoog gaat.

CanalDigitaal kan vragen wat ze wil, de Nederlanders in het buitenland lopen echt niet weg...

Een prijs vergelijking ten opzichte van kabel heeft voor jou geen enkele zin, jij kan in het buitenland er toch geen abonnement op nemen.

 

 

Inderdaad, prijsvergelijking heeft voor mij geen zin, heb al in 1996!! de kabel buitengegooid.

Bovendien, op vakantie, rol je de coax dan uit van jouw huis, tot je bestemming in bv de Dorogne?.

 

Nu toch een prijsvergelijk:

CD basis HD €17.95 voor 37 zenders.

 

Ziggo, 60 zenders voor €17.75, zal wel inclusief buitenlandse zenders zijn, die heb je zonder CD abo. gratis en ook veel meer,

dan er ooit op de kabel kunnen.

En vergeet niet, je eigen keus, verder zit je aan hun ontvanger vast, ik kies liever zelf.

 

UPC €18.95 voor 30 zenders met wel 3!! HD zenders, ook ontvanger van hun en weer geen eigen keus.

 

Nou als ik dit goed zie, ben ik blij, ondanks tekortkomingen van CD, dat laatste ook bestaat naast die kabelboeren.

 

 

Resumé, de prijs bij CD is gunstig genoeg en het STB is al die jaren te goedkoop geweest.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor expats zijn er ook wel aanbieders die de NL zenders via IPTV aanbieden in een, volgens hen, legale constructie. Die tarieven zijn echter niet interessant zo lang je binnen de footprint van Astra3 zit. Zit je buiten de footprint, dan is dit de enige mogelijkheid. Die tarieven vormen tevens de natuurlijke bovengrens voor CanalDigitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...