Ga naar inhoud


Set top box pakket: Aanbieding voor tientje per maand?


rolandroland

Aanbevolen berichten

Het Set Top Box pakket gaat in  2016 verdwijnen zo lees ik uit een brief van Canal Digitaal:

 

Uw Set Top Box-pakket gaat verdwijnen 
Geachte heer, mevrouw,


U zult er ongetwijfeld over hebben gehoord. De zenders NPO1, NPO2 en NPO3 (voorheen Nederland 1, 2 en 3) worden - als gevolg van bezuinigingen bij de NPO - niet langer gratis via de satelliet beschikbaar gesteld. Daarnaast is ook de Mediawet aangescherpt, die verlangt dat minimaal 30 TV-zenders deel uit maken van het zenderpakket. Omdat het Set Top Box-pakket niet langer voldoet aan de gestelde eisen, zijn we voornemens met ingang van 1 april 2016 te stoppen met het Set Top Box-pakket. 
Het Basis-pakket, een volwaardig alternatief 
Als trouwe CanalDigitaal-klant bieden we u graag nu al een mooi alternatief pakket, met een aantrekkelijke aanbieding. Het Basis-pakket biedt 23 extra zenders en 14 scherpe HD-zenders. Het Basis-pakket kost normaal EURO 15,95 per maand, maar u krijgt het Basis-pakket voor de vaste lage prijs van slechts EURO 10 per maand. 

Wat wordt er van u verwacht? 
Als u nu al gebruik wilt maken van het Basis-pakket voor slechts 
EURO 10 per maand, dan kunt u dit eenvoudig aangeven via de pagina www.canaldigitaal.nl/basisaanbod (Uw smartcardnummer is: **********. Of breng een bezoek aan een van onze dealers. Vanzelfsprekend kunt u ons ook bellen, via het nummer 0900-9323 (EURO 1 per gesprek). Dagelijks zijn we bereikbaar van 09.00 tot 21.00 uur, behalve op zondag. 
Wij wensen u nog veel kijkplezier. 

Met vriendelijke groet, 


handtekening 
Björn J. 
CanalDigitaal

 

Wat ik mij afvraag is of die 10 euro een blijvende aanbieding blijft? Want als ik nu niet overstap en afwacht tot april 2016? Wat ik verder jammer vind is dat de wet het minimale aantal zenders regelt zodat iemand die met minder af wil dit niet meer kan krijgen!

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het wordt er niet meer aantrekkelijk op om voor een schotel te gaan kiezen. Zodra Digitenne voor DVB-T2 gaat kiezen (dan is het beeld kwaliteit beterder)? De tarieven liggen erg hoog bij Canal Digitaal. Je moet bovendien ook zo'n 300 euro investeren voor het plaatsen van de schotel. Als je dat ook in het maandtarief berekend zijn ze zeker erg duur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is circa 300 euro. Inclusief ontvanger en alle materiaal, die prijs is een schatting. Ik zal CD vragen of die 10 euro in 2016 ook nog gaat gelden. Dan vind ik het eigenlijk nog duur. In april 2014 werd dit bedrag nog van mijn rekening afgeschreven: € 79,92. Dat was nog € 6,66 euro per maand. Dus wordt het 3,34 euro per maand duurder. Dat is zo'n 50% meer per maand! 

 

Ik heb ze aangemeld bij Kassa's programma de Prijspakker. Nu weet ik niet of ze deze in behandeling gaan nemen omdat de kijkers nu het Set Top Box pakket kunnen behouden. Wel ben ik benieuwd wat het gaat kosten voor 2015. Het is nu nog € 79,92 euro. 

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 1)Omdat het Set Top Box-pakket niet langer voldoet aan de gestelde eisen, zijn we voornemens met ingang van 1 april 2016 te stoppen met het Set Top Box-pakket. 

Het Basis-pakket, een volwaardig alternatief 

Als trouwe CanalDigitaal-klant bieden we u graag nu al een mooi alternatief pakket, met een aantrekkelijke aanbieding. Het Basis-pakket biedt 23 extra zenders en 14 scherpe HD-zenders. Het Basis-pakket kost normaal EURO 15,95 per maand, maar u krijgt het Basis-pakket voor de vaste lage prijs van slechts EURO 10 per maand

 

2)Wat ik mij afvraag is of die 10 euro een blijvende aanbieding blijft? Want als ik nu niet overstap en afwacht tot april 2016? Wat ik verder jammer vind is dat de wet het minimale aantal zenders regelt zodat iemand die met minder af wil dit niet meer kan krijgen!

1) 2) De duur van het aanbod staat inderdaad niet nader gespecificeerd, maar er staat wat er staat. ;)  

 

3)Zodra Digitenne voor DVB-T2 gaat kiezen (dan is het beeld kwaliteit beterder)? De tarieven liggen erg hoog bij Canal Digitaal. Je moet bovendien ook zo'n 300 euro investeren voor het plaatsen van de schotel. Als je dat ook in het maandtarief berekend zijn ze zeker erg duur. 

3) Dat is een aanname. Mijn aanname is dat KPN wel van Digitenne af wil. Wie vervolgens de DVB-T wil overnemen met T2 is even de vraag.

    (Tele2? ;) )

 

4)Het is circa 300 euro. Inclusief ontvanger en alle materiaal, die prijs is een schatting.

 

5) Ik zal CD vragen of die 10 euro in 2016 ook nog gaat gelden. Dan vind ik het eigenlijk nog duur. In april 2014 werd dit bedrag nog van mijn rekening afgeschreven: € 79,92. Dat was nog € 6,66 euro per maand. Dus wordt het 3,34 euro per maand duurder. Dat is zo'n 50% meer per maand! 

 

6)Ik heb ze aangemeld bij Kassa's programma de Prijspakker. Nu weet ik niet of ze deze in behandeling gaan nemen omdat de kijkers nu het Set Top Box pakket kunnen behouden. Wel ben ik benieuwd wat het gaat kosten voor 2015. Het is nu nog € 79,92 euro. 

4) Dat kan natuurlijk veel goedkoper. Vooral nu door menigeen de schotel in de verkoop wordt gedaan.

5) Terechte vraag!

6) Ik denk dat CDS helemaal nog niet zo slecht uit een vergelijking komt. Ziggo heeft net een forse prijsverhoging aangekondigd, en andere

    providers weten je portemonnee ook goed te vinden. ;)  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Babelse spraakverwarring dus.

 

3) denk je echt met die Hardware die momenteel uitgebouwd wordt?

 

maar goed het is off topic

 

dat wil je schriftelijk:

 

Als trouwe CanalDigitaal-klant bieden we u graag nu al een mooi alternatief pakket, met een aantrekkelijke aanbieding. Het Basis-pakket biedt 23 extra zenders en 14 scherpe HD-zenders. Het Basis-pakket kost normaal EURO 15,95 per maand, maar u krijgt het Basis-pakket voor de vaste lage prijs van slechts EURO 10 per maand.

feitelijk een jaartje goedkoop

 

omdat wij allen weten dat iedereen met basis pakket nu al opzegt

dus is de strategie de consument effe langer aan het lijntje houden

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op de aanbieding ingaat ga je een jaarcontract aan, dus zo lang is die prijs van een tientje 'vast'.

De STB abonnees krijgen allemaal een aanbod in de maand voordat het lopende abonnement weer betaald moet worden. Ze zijn in december gestart met de mailing, dus de laatste klanten krijgen pas in november 2015 een aanschrijving. Tot zo lang zal de aanbieding minimaal bestaan, maar dan hebben de niet-overstappers alweer een jaar vooruit betaald voor hun STB pakket.

 

Ziggo en consorten zijn de prijzen ook flink aan het verhogen, dus weglopen helpt ook al niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar, beste jako87

het staat in verhouding met je overige services en abonnementen die men nodig heeft

 

canal digitaal voor sat

xxx voor telefoon

yyy voor internet

of

all in one

dus naast 10 euro canal digitaal 30 zenders van mindere kwaliteit + een andere ISP en Telefoon provider?

 

tel maar uit je winst

als je op all in one aanbieders met 32,50 euro/maand voor de eerste 6 maanden met 10Mbit ingaat

 

gewoon een tijdje vergelijken en surfen bij de aanbieders

dan is 10 euro belachelijk duur voor hetgeen aangeboden wordt

aangepast door Tonskidutch

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...