Ga naar inhoud


Set top box pakket: Aanbieding voor tientje per maand?


rolandroland

Aanbevolen berichten

Hoort History channel ook in dit pakket ?

Ik krijg er geen beeld op, alleen geluid en ondertitels......

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee, History Channel behoort niet tot het pakket.
Zie de lijst hieronder welke zenders je kunt ontvangen:

Klanten die gebruik maken van de overstap van het SetTopBox pakket naar het Basis HD Light pakket, kunnen de volgende zenders bekijken:

Nederland 1 SD
Nederland 2 SD
Nederland 3 SD
RTL4
RTL5
SBS6
RTL7
Net5
Veronica/DisneyXD HD
RTL8 HD

Extra zenders tov het Settopbox-pakket;

Eurosport HD
National Geographic HD
Discovery Channel
TLC
FOX
MTV NL
MTV Hits
MTV Music
MTV Dance
MTV Rocks
VH 1
VH 1 Classic
TV Oranje
Nickelodeon
Disney Channel
Comedy Central
Eurosport SD
(18+) Hustler TV
NGC Wild HD

Extra zenders tov Basis-pakket;

Nederland 1 HD
Nederland 2 HD
Nederland 3 HD
RTL4 HD
RTL5 HD
RTL7 HD
SBS6 HD
Net5 HD
Discovery Showcase HD
Ketnet/Op12
één HD
Canvas HD
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje,

 

Ik heb inmiddels reactie gehad, de Belgische zenders horen er nu toch bij, maar volgens mij weten de medewerkers van CDS het zelf niet meer.

 

Ik heb mijn aanbod begin januari gehad terwijl mijn STB-pakket per 1 juni van elk jaar loopt, een beetje vroeg.

 

De herhaling van de aanbieding kwam 2 dagen na het nieuwe aanbod, ze hebben er wel haast mee, maar het komt ook op een geweldig moment in januari waar de rekeningen om de orgen vliegen, dat was ook voor mij de reden dat ik het naar 1 juni van elk jaar had verplaatst.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat dacht je?

wat is blijvend bij Canal DIGITAAL qua voorwaarden en leveringen?

dan zal de prijs ook wel op drijfzand gebouwd staan

Het is mij langzamerhand een raadsel welk abo ik nu heb... Oude satontvanger defect, nieuwe gekocht. Oude kaart deed het niet meer: euvel was: er moest nieuwe kaart komen. Oud kaartnummer ingevuld op website: aanbieding: nieuwe kaart kost 39 euro, aanbieding is: soort settopbox-plus (???) pakket: de SD-zenders van het settopbox pakket plus NPO 1,2,3 ook in HD. Staat niet vermeld bij hun abo-overzicht op de CD-website. Kaart werd gestuurd, maand lang stond "alles" aan, maar daarna gewoon weer alleen de SD-zenders uit het settopbox pakket. Geen NPO 1,2, 3 in HD. Niets in HD, uiteraard de vrije HD-zenders (Duitsland) wel. Dus: ook hun abo's lijken drijfzand...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs van je abonnement zal verhoogt zijn neem ik aan.?

De aanbieding was: "U wilt uw huidige pakket behouden en een nieuwe smartcard ontvangen voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3. U ontvangt een factuur voor EUR 39,= en betaalt deze vooraf. Uw smartcard wordt u spoedig toegestuurd."

Kreeg geen factuur, wel een nieuwe kaart. CD zei: de 39 euro wordt automatisch afgeschreven van uw rekening. Zou kunnen dat dit nog gebeurt. (krijg maar 1x/14 dagen een dagafschrift) In elk geval geen Ned. 1-3 in HD. Samengevat: ik heb geen idee van de prijs van dit abo. Weet alleen wat in hun mededeling stond. Een basispakket is dit m.i. niet. Op 1/10/14 heb ik het jaarbedrag betaald voor het STB-pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aanbieding was: "U wilt uw huidige pakket behouden en een nieuwe smartcard ontvangen voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3. U ontvangt een factuur voor EUR 39,= en betaalt deze vooraf. Uw smartcard wordt u spoedig toegestuurd."

Kreeg geen factuur, wel een nieuwe kaart. CD zei: de 39 euro wordt automatisch afgeschreven van uw rekening. Zou kunnen dat dit nog gebeurt. (krijg maar 1x/14 dagen een dagafschrift) In elk geval geen Ned. 1-3 in HD. Samengevat: ik heb geen idee van de prijs van dit abo. Weet alleen wat in hun mededeling stond. Een basispakket is dit m.i. niet. Op 1/10/14 heb ik het jaarbedrag betaald voor het STB-pakket.

Je hebt alleen je smartcard geruild, je behoudt dus hetzelfde abonnement: stb-pakket

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt alleen je smartcard geruild, je behoudt dus hetzelfde abonnement: stb-pakket

Ik citeerde onvolledig: "U wilt uw huidige pakket behouden en een nieuwe smartcard ontvangen voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 IN HD. U ontvangt een factuur voor EUR 39,= en betaalt deze vooraf. Uw smartcard wordt u spoedig toegestuurd." In HD stond er. En dat is niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je de kaart her-activeert, krijg je dan de publieke zenders in HD.

Nee, het blijft gelijk... Het pakket lijkt nog het meest op dit pakket:

 

Nederland 1 SD

Nederland 2 SD

Nederland 3 SD

RTL4

RTL5

SBS6

RTL7

Net5

Veronica/DisneyXD HD (niet)

RTL8 HD (niet)

 

Dus ondanks hun aanbod gewoon het STB-pakket...

 

Heb overigens 1 maand lang gezien hoe dat gaat met die HD-zenders:

 

Astra 1 Duitse zenders in HD: goed. (SD-zenders Astra 1: ook goed: altijd goed geweest qua ontvangst)

Astra 3 Nederlandse zenders in HD: ze "blokken" geregeld. Ene avond wat meer dan de andere, maar toch.. Vooral SBS9 was erg. Ook de regionale omroepen voor zover ze niet gecodeerd zijn, "blokken". (Ook astra 3)

 

Standaard recept ken ik: de hele boel opnieuw uitrichten. Kan ik niet zelf. Maar hier zitten alleen nog paar Turkse jongens. Beste jongens, maar die willen je graag een schotel van 1 meter doorsnede verkopen voor de Turksat... :D

Hulp moet dus van ver komen en hoe verder men moet rijden hoe duurder... Waarom zetten ze die SD-zenders niet op de Astra 3 als die goedkoper is, zoals beweerd wordt? Bovendien: tv zet HD toch weer om in SD kwaliteit, omdat aansluiting via de scart moet. Neemt niet weg dat als ik bepaald aanbod krijg en ik daar ja tegen zeg, ik dat aanbod dan ook wil hebben. Wordt vervolgd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit draadje gaat over de aanbieding dat het SetTopBox-pakket gaat verdwijnen en dat mensen een aanbieding krijgen om over te stappen op het Basis-pakket voor €10,-/maand.

Hierbij vroeg men zich af voor welke periode die prijs van €10,-/maand zou gelden. Voor 1 jaar?
CanalDigitaal Satelliet geeft hier vandaag uitleg over:

Het is een misverstand dat het onduidelijk is wat de prijs is na een jaar.

Wellicht dat dit ingegeven wordt doordat er sprake is van het verlengen van het abonnement met een jaarcontract.

In de praktijk betekent dit: Wil je opzeggen nadat je gebruik heb gemaakt van onze aanbieding dan is dan mogelijk na het jaarcontract.

De actie prijs is dus ook na het jaarcontract van toepassing en vervalt alleen wanneer er een hoger pakket abonnement wordt afgesloten of wanneer een prijswijziging van toepassing is. In dat laatste geval wordt er altijd een bericht, 30 dagen vooraf, gestuurd.

Berichten dat de actie prijs alleen gedurende het 1e jaar gelden zijn dus niet waar.

Bij BasisHD is inderdaad het HD-pakket overbodig. Het pakket wat we aanbieden voor de speciale actie prijs is het Basis-pakket.

Het HD-pakket is een toevoeging bij een bestaand pakket en kan niet als een zelfstandig pakket voortgezet worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...