Ga naar inhoud


Set top box pakket: Aanbieding voor tientje per maand?


rolandroland

Aanbevolen berichten

Inderdaad, prijsvergelijking heeft voor mij geen zin, heb al in 1996!! de kabel buitengegooid.

Bovendien, op vakantie, rol je de coax dan uit van jouw huis, tot je bestemming in bv de Dorogne?.

 

 

Waarom een kabel trekken als er internet is waarmee je zenders kan streamen.

Nooit van een Slingbox gehoord soms dan kan je je maar beter wat meer informeren.

Beetje vreemde conclusie en ook verregaand off topic.

Daarbij heb je CanalDigitaal niet nodig voor de FTA zenders, voor iemand die al zo lang meeloopt is het wel een klein beetje domme opmerking.

 

En nogmaals, jij hebt niets te kiezen, je bent volledig overgeleverd aan de kuren en grillen van CanalDigitaal.

Je kan dan ook niet anders dan blij zijn, weglopen is namelijk geen optie voor je.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Voor expats zijn er ook wel aanbieders die de NL zenders via IPTV aanbieden in een, volgens hen, legale constructie. Die tarieven zijn echter niet interessant zo lang je binnen de footprint van Astra3 zit. Zit je buiten de footprint, dan is dit de enige mogelijkheid. Die tarieven vormen tevens de natuurlijke bovengrens voor CanalDigitaal.

 

Dat geloof je zelf toch niet hé.

Als CanalDigitaal gebonden zou zijn aan de tarieven van illegale leveranciers dan kom je uit op € 80,-per jaar voor het volledige pakket. 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan dit bericht in twee topics, want ze gaan beide deels over het zelfde, mocht dat niet mogen, wil de moderator dan bepalen waar deze het best kan blijven staan, want ik kom er niet in uit?!

 

Hoe CDS haar zenders zou beschikbaar moeten stellen met de norm van 30, want een half + een half kanaal telt voor twee???

 

Kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen Eurosport HD en SD is, met uitzondering de scherpte?

 

 

Het aantal kanalen dat word aangeboden in het nieuwe pakket komt in totaal wel uit op 30 kanalen. Hieronder vind u nog een lijst van deze kanalen:
(let hier bij op dat Veronica en Disney worden gerekend als 2 kanalen)
 NPO1/2/3 HD
 RTL4 HD
 RTL5 HD
 SBS6 HD
 RTL7 HD
 Net5 HD
 Veronica/DisneyXD HD
 RTL8 HD
 Eurosport HD
 National Geographic HD
 Discovery Channel
 TLC
 FOX
 MTV NL
 MTV Hits
 MTV Music
 MTV Dance
 MTV Rocks
 VH 1
 VH 1 Classic
 TV Oranje
 Nickelodeon
 Disney Channel
 Comedy Central
 Eurosport SD
 (18+) Hustler TV
 NGC Wild HD

 

Ik tel er 29, CDS 30 !!!

 

Ze kunnen ook 30 zenders op 1 kanaal afwisselen, misschien nog wel meer, tja, tellen blijft lastig voor CDS !!!

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom een kabel trekken als er internet is waarmee je zenders kan streamen.

Nooit van een Slingbox gehoord soms dan kan je je maar beter wat meer informeren.

Beetje vreemde conclusie en ook verregaand off topic.

Daarbij heb je CanalDigitaal niet nodig voor de FTA zenders, voor iemand die al zo lang meeloopt is het wel een klein beetje domme opmerking.

 

En nogmaals, jij hebt niets te kiezen, je bent volledig overgeleverd aan de kuren en grillen van CanalDigitaal.

Je kan dan ook niet anders dan blij zijn, weglopen is namelijk geen optie voor je.

 

 

Nou, dom ben ik niet hoor, natuurlijk heb je geen abo nodig van CD voor FTA op de schotel.

Ik heb bij UPC/Ziggo gekeken naar laagste abo prijzen, dan kom je bij de een aan zo'n 30, bij de ander aan 60 zenders.

Maar, dat is volgens mij inclusief Duitse/Engelse zenders.

En via de schotel heb je die altijd, ook zonder!! de NL zenders.

Volgens jou zouden de kabelboeren geen grillen hebben, laat mij niet lachen.

 

Zenders die je kijkt via schotel, kan je ook streamen, naar 2e ontvanger, die geen schotel aansluiting heeft, of naar tablet en smartphone.

 

En internet, ik heb liever eigen keus, daar heb ik geen kabelboer voor nodig.

 

Al kreeg ik de kabel gratis, dan nog blijf ik bij de schotel met een leuk abo van CD.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geloof je zelf toch niet hé.

Als CanalDigitaal gebonden zou zijn aan de tarieven van illegale leveranciers dan kom je uit op € 80,-per jaar voor het volledige pakket. 

 

Per maand bedoel je voor een basispakket, en legaal.

aangepast door jako87
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is logies als je niet kan veranderen van provider.

 

 

Hoezo logisch?, ik wil gewoon vrijheid.

 

Jaren geleden al heb ik me afgemeld bij Casema, nu Ziggo.

11 Jaar geleden verhuisd naar Turkije, maar de kabel werkte zonder betaling gewoon door, maar ik gebruikte hem niet meer.

De nieuwe bewoners hebben nu nog steeds beeld, ondanks meerdere telefoontjes en brieven aan dit bedrijf.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij als Nederlander in het buitenland hebt niet de vrijheid om voor kabel te kiezen.

Dat is in de praktijk namelijk niet mogelijk voor je, een vrij keus heb je dus niet.!

Satelliet wordt je ondanks een stevige prijsverhoging en met uitbreiding van je zenderpakket met zenders waarnaar je niet wil kijken gewoon door de strot geduwd.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is of DVB-T2 de toekomst is, maar er wordt wel over gesproken. De kwaliteit zal beter zijn, minder storingsgevoelig en bij een aparte aanbieder kan je voor 10 euro per maand 3 smartkaarten gebruiken.

Volgens mij mag hier gewoon gezegd worden dat dat edpnet is.

 

Leuk dat verhaaltje van CDS over minimaal 30 zenders in t basis pakket, kijk ik net bij digitenne, "Met Digitenne van KPN ontvang je de 29 meest populaire tv-zenders"

 

Dus volgend jaar ook geen digitenne meer......

Wat is dat voor een vreemde conclusie?

Waarom zou die verdwijnen dan?

 

Overigens heeft Digitenne 27 zenders in hun aanbod, inclusief de vrij te ontvangen publieke omroep maakt dat minimaal 31 zenders.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij als Nederlander in het buitenland hebt niet de vrijheid om voor kabel te kiezen.

Dat is in de praktijk namelijk niet mogelijk voor je, een vrij keus heb je dus niet.!

Satelliet wordt je ondanks een stevige prijsverhoging en met uitbreiding van je zenderpakket met zenders waarnaar je niet wil kijken gewoon door de strot geduwd.

 

 

Ik heb die keuze niet nodig, kabel is mij te beperkt, schotel geeft vrijheid.

Al was het gratis dan zou ik het nog niet willen hebben.

Overigens las ik gister nog dat een abo bij een van de twee groten ook weer duurder wordt.

Vrije keus heb ik genoeg, meer dan 2200 FTA zenders van elk continent, behalve Australië en Nieuw Zeeland, want hier niet te ontvangen.

 

Dus de zenderpakketten waarnaar jij refereert, bieden alleen maar zenders die jij wel allemaal wilt zien?.

Dat heb je pas als je écht zelf een pakket kan samenstellen en dat bestaat niet in NL.

Er zit altijd wel wat tussen wat je niet interesseert.

 

Ook schreef ik eerder al dat het STB pakket begonnen is met 10 Gulden p.m., dat is de laatste tijd inderdaad duurder geworden, maar nog steeds het goedkoopst, maar niet meer te verkrijgen.

Ik heb nu dus het Familiepakket en dit kan zeer goed concurreren met de kabel.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ilseonline

 

Kijk in bericht 41 en zie de complete lijst.

In de lijst die jij hier plaatst staat Ketnet / Op12, één HD, Canvas HD en Discovery ShowcaseHD niet bij.

 

 

Ik mis die ook in de lijst die ik persoonlijk bij CDS heb opgevraagd, anders had ik er wel 30 geteld.

 

Ik weet niet of het klopt, maar er lijken twee pakketten te bestaan, € 9,95 en € 10,- per maand.

 

Sorry moderator team, ik zal het hierna weer op enkel berichten proberen te houden, dit loopt even dubbel.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...