Ga naar inhoud


Set top box pakket: Aanbieding voor tientje per maand?


rolandroland

Aanbevolen berichten


  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ze zeggen dat er minimaal 30 zenders in het pakket moeten zitten. Nou op de schotel heb  je wel meer dan 30 zenders, wel honderden! Dus laten ze die zenders maar meetellen in het pakket? Kunnen ze daar niet mee wegkomen? 

 

Heb het Commissariaat voor de Media gevraagd naar een reactie wat zij hier van vinden.

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Zodra Digitenne voor DVB-T2 gaat kiezen (dan is het beeld kwaliteit beterder)?

 

De vraag is of DVB-T2 de toekomst is, maar er wordt wel over gesproken. De kwaliteit zal beter zijn, minder storingsgevoelig en bij een aparte aanbieder kan je voor 10 euro per maand 3 smartkaarten gebruiken. Hoe het bij DVB-T2 zal gaan is nog gissen, in 2017 loopt de machtiging af, geen idee wie er in dat gat springt.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat er veel meer reclame voor Digitenne moet worden gemaakt. Mijn moeder heeft nog een oude pakket bij UPC lopen dat zeer voordelig is. Zij betaald 30 euro per maand voor internet, bellen en tv kijken. Dat is bij UPC dat goedkope pakket wordt niet meer

verkocht. Wanneer je Digitenne neemt hoef je geen kabel meer. Je kan niet alleen kabel nemen om te internetten omdat je verplicht bent ook radio en tv signalen af te nemen.

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites

de kwestie is natuurlijk niet dat er een langdurige en goedkope aanbieding bestaat maar een kortstondige die de abonnenten moet werven en contracten (minstens 1 jaar) moet forceren.

 

10 euro voor enkel TV/Radio met X zenders via satelliet is een tijdelijk beperkt aanbod van CanalDIGITAAL

wat het je zelf waard is gezien het aanbod aan zenders moet je nog maar eens overdenken

en enkel voor een beperkt aantal klanten en over een beperkte duur van het Contract kost het 10 euro.

 

Daarna vervalt u in de tomeloze prijsstrategie en kleine letterke, spreek wordt duurder en is aanpasbaar. Aanpasbaar door CanalDIGITAAL.

 

Het aantal opzeggingen baart CDS zelf zorgen en proberen nog wat zieltjes voor 6 maanden te ketenen.

:whistle:

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat verhaaltje van CDS over minimaal 30 zenders in t basis pakket, kijk ik net bij digitenne, "Met Digitenne van KPN ontvang je de 29 meest populaire tv-zenders"

 

Dus volgend jaar ook geen digitenne meer......

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je overstappen?

Waarom kun je niet Overstappen?

Hoezo overstappen.

Waarom noemt men die providers schooiers?

Je bent toch helemaal eigen heer en meester over je TV en soort van ontvangst?

 

ik betaal geen cent teveel  (zeeuws meisje)

 

het 10' tje is voor de set top box abonnenten in de halfjaar verlenging en verder geen optie voor nieuwe leden...

CanalDIGITAAL maakt niet enkel haar klanten schuw maar zaait ook desinformatie via de berichtgeving de wereld in.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam ik hier nu ergens tegen dat je het STB-pakket als oude klant ervan toch nog langer kunt houden of vergis ik me?

 

Een overstap naar basis betekent dat je na een jaar 120 euro per jaar EXTRA betaalt voor een paar zenders erbij waar je vermoedelijk geen behoefte aan hebt.

Voor mij toch niet een erg serieuze optie daar ik Ned 1, 2, 3 gratis terrestrial kan kijken en verder zelden naar de commerciëlen kijk.

 

Blijft overigens het registratie-abo van 2,50 € per jaar voor Ned 1, 2, 3 bij CD wel bestaan als alles op Astra1 verdwijnt?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is toch geen abonnement meer voor alleen Nederland 1,2 en 3.

Dat is toch verleden jaar zomer wegbezuinigd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allen

 

Als je gaat lezen op de website van CD dan kun je lezen dat dit een eenjarige contract is en dat na een jaar mogelijk de prijs heeft zoals velen van 15.99 euro zie hier

 

een volwaardig alternatief

 


Als trouwe CanalDigitaal-klant bieden we u graag nu al een mooi alternatief pakket, met een aantrekkelijke aanbieding. Het Basis-pakket biedt 23 extra zenders en 14 scherpe HD-zenders. Het Basis-pakket kost normaal € 15,95 per maand, maar u krijgt het Basis-pakket voor de vaste lage prijs van slechts € 10 per maand.

 

 

 

 

 

 

 

 



 
 

 

bg-shadow.png

 

 

 

 

 
 

 


  • Het Basis-pakket voor de vaste lage prijs van €10,- per maand (1 jaar contract)

    Het Basis-pakket voor de vaste lage prijs van €10,- per maand (1 jaar contract)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze eMail was het idd druppeltje wat de emmer liet overlopen bij mij!

Ik heb vandaag na 7-8 jaar mijn abonnementen (STB + HDTV pakket) opgezegd bij Canaldigitaal.  

Ze hebben wel meteen geprobeerd aan de telefoon om mij het laatste jaar SetTopBox voor 70€ ipv 90€ als lokkertje aan te bieden om te blijven to 2016.  Echter ben ik er nu volledig klaar mee en hun abonnementsprijzen zijn volledig buiten proportie inmiddels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...