Ga naar inhoud


open pli voor vu+ zero


Radio314

Aanbevolen berichten


Aangezien ze een USB bestand leveren neem ik aan dat het op dezelfde manier als bij een Vu Duo gaat.

Zip bestand inclusief folders uitpakken op een USB stick, USB stick in de Vu plaatsen en Vu aanzetten, hierna zou hij automatisch het image moeten installeren.

Mocht je dit al geprobeerd hebben, probeer dan eens een andere USB stick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de zenders gevonden. Grappig dat ik niet eens diseqc instellingen heb hoeven geven maar hij heeft de astra 1 en astra 3b zenders gevonden. De FTA doen het ook. Nu nog de softcam. Met de canal digitaal kaart er in decodeert hij nog niets. Kaar ook al omgedraaid. Moet ik nog een softcam instaleren?

 

Moet ik hem aan het internet hangen?

aangepast door Radio314
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het werkt.

Ik gebruik zelf geen Pli meer maar dacht dat er standaard CCcam geïnstalleerd is, zou je ergens in het menu bij software terug moeten kunnen vinden.

Als hij geïnstalleerd is moet hij daarna wel gestart worden, kan je ook ergens in het menu vinden.

Hoeft in principe niet aan het internet behalve natuurlijk voor de updates en als je via het menu software/applicaties wilt downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel grappig... Normaal vraagt de wizard of je een softcam wenst te installeren. Heb je wel een werkende internet verbinding op je VU+ Zero? Zonder een werkende internetverbinding kan hij inderdaad ook niets downloaden... Als internet niet mogelijk is kun je een losse CCCam.ipk van het internet downloaden m.b.v. Je PC of laptop. Dit bestandje zet je op een USB stick... USB Stickje in de VU+ en via Software beheer een lokaal bestand laten installeren.... Boxje herstarten en klaar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Hallo

Kan iemand mij adviseren

Ik heb een VU zero die nagenoeg het zelfde te bedienen is als de Ultimo die ik heb

Maar nu een netwerk share aanmaken bij voorbeeld ik kan met de ab geen letters invoeren neem de 3 die zet alleen maar drietjes neer en geen letters wat doe ik fout ??

 

Hopelijk kan iemand helpen

aangepast door wiz
email adres verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

het ligt een beetje aan welk image je op Ultimo en ZERO hebt draaien.

voor het VTI image kan ik je bevestigen dat met de ZERO z'n afstandbediening dat letterkes probleem qua invoer niet bestaat.

 

en misschien is er voor het image wat U op de ZERO heeft van andere makelij reeds een update, heeft U dat onderzocht?

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

om text in te voeren bij mijn image en vu duo2 moet ik het teletext knopje induwen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...