Ga naar inhoud


Youtube op Xtrend ET4000?


lujo

Aanbevolen berichten

Image: laatste OpenPLi

 

Ik heb "YouTube Player" geïnstalleerd en als ik een zoekopdracht opgeef krijg ik resultaten te zien, echter moet ik dan een "VLC-Server selecteren". Betekent dit dat ik een VLC server op een computer moet draaien?

 

Wat ik wil is YouTube filmpjes op Xtrend ET4000 bekijken zonder tussenkomst van een pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo Sjaak en Lujo,

 

Ik heb de hele procedure al geprobeerd maar bij mij is het probleem dat de .ipk van youtube goed word geinstalleerd (via de usb) en daarna heb opgestart dan vind ik de plugin van Youtube niet in de extensions?????

 

Ook voor info als ik in de extensions ga die er al zijn en op bv. de buienradar extension druk dan krijg ik het bericht: Wget can't connect to remote host etccccc.... en dan Cannot install package  ...... voortgang voltooid.

 

Alvast bedankt.

WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sjaak,

 

Vreemd, de installatie van de youtube.ipk gaat prima, steek usb sleutel erin en installeer en dan herstarten, maar als ik dan in de plugins ga dan zie ik de youtube niet......... Messchien komt het omdat ik openpli 3 heb op mijn TREND 4000?

 

Zoals ik al eerder heb vermeld:  als ik in de extensions ga die al in de openpli 3 zitten en op bv. de buienradar extension druk dan krijg ik het bericht: Wget can't connect to remote host etccccc.... en dan Cannot install package  ...... voortgang voltooid.

 

Rarara?

 

Alvast bedankt, WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

autobackup gebruiken en in het menu van autobackup autoinstall aanzetten, kan via hdd of usb, dan krijg je na het flashen je instellingen terug en de plugins uit de feed worden automatisch opnieuw geinstalleerd

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schijnt dat de Openpli 4 niet goed loop op een Xtrend ET 4000? Zijn er die Openpli op een Xtrend ET 4000 hebben?

 

Als ik in de beschikbare nieuwe plugins ga dan krijg ik ieder keer het bericht zoals ik al hierboven heb vermeld:

Voortgang extern commande: Wget can't connect to remote host etccccc.... en dan Cannot install package  ...... voortgang voltooid.

 

Is er ergens een verkeerde configuratie.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schijnt dat de Openpli 4 niet goed loop op een Xtrend ET 4000? Zijn er die Openpli op een Xtrend ET 4000 hebben?

 

Als ik in de beschikbare nieuwe plugins ga dan krijg ik ieder keer het bericht zoals ik al hierboven heb vermeld:

Voortgang extern commande: Wget can't connect to remote host etccccc.... en dan Cannot install package  ...... voortgang voltooid.

 

Is er ergens een verkeerde configuratie.......

OpenPli 4 met kernel 3.8.7 loopt prima hier.

Die met kernel 3.14 had een tijdje geleden nogal wat problemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kanalenlijst zou je vooraf kunnen backuppen met het progje Dreamset.

Waar CCCam zijn configuratiebestanden neerzet weet ik niet. Zelf gebruik ik Oscam.

Je zou ook eerst een full backup op een USB stick kunnen maken met Backupsuite (Ik neem aan dat dat ook op OpenPli3 werkt)

In noodgevallen zet je zo de hele handel weer terug.

meteoo heeft het over autobackup. Dat ken ik zelf ook niet maar is misschien ook een optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met backupsuite zet je komplete image terug naar de oude stand zoals die was.

Autobackup met autoinstall is een plugin die standaard in de image zit en slaat je instellingen en de plugins die je geinstalleerd hebt (uit de feed) op usb of hdd op, en zet na een nieuwe flash de instellingen automatisch terug en installeerd de plugins weer opnieuw van de feed, dat gebeurt dan automatisch, aansluitend aan het flashen.

wordt veel gebruikt, geen omkijken naar.

ik heb het gebruikt van Pli 2.1 naar 3 en van 3 naar 4 zonder problemen, zelfs zonder problemen de autobackup van de DMM800 voor de ET6000 toen die daar voor in de plek kwam en van de VUDUO voor de ET9500 toen die daarvoor in de plek kwam etc.

Gebruik het de laatste dagen dagelijks als ik een eigen experimenteel brouwsel image geflasht heb, en weer terug naar PLi image

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, bedankt voor de info, ik probeer eerst ETCC te downloaden en alles te back-uppen met mijn PC en daarna doe ik wel een tweede backup via de autobackup voor de zekerheid.

Waar kan ik ETCC downloaden want ik vind absoluut dit programma niet op Google.............

En waar kan ik de juiste Openpli 4 voor de X trend downloaden?

Alvast bedankt,

WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...