Ga naar inhoud


Welke smartphone raden jullie mij aan?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zou graag een nieuwe smartphone aanschaffen, mijn huidige is een Samsung galaxy-s gt-i9070, waar ik stilaan op uitgekeken ben, daarvoor had ik een nokia c-6, maar van deze liet het scherm het afweten, van de Samsung ervaar ik dat hij soms uit zichzelf opnieuw opstart, ik probeer er nieuwe software op te zetten met Odin (Jelly Bean) maar de software blijft Ginger Bread 2.3.6. Zou de Nokia Lumia een goede keuze zijn, een windows phone?

Weet iemand wat de laatste nieuwe Windows phone is van Nokia?

Graag even julllie ondervindingen met Nokia smartphones, want ik ga me donderdag een nieuwe aanschaffen.
Alvast bedankt?
Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is al donderdag geweest, dus misschien vertelt Tim1983 nog wat het geworden is en waarom...?

 

Zelf was ik er ook al een tijdje mee bezig maar gezien de prijzen weet ik het nog niet omdat het ook mede bepaald wordt door al die app's welke het "blijkbaar" makkelijker maken voor de mens.

 

Vooral synchroniseren met je Cloud en Outlook account of de Zaak moet natuurlijk vlekkeloos verlopen. (pop3 ~ IMAP ~ scrambled)

Sommige mensen hebben helemaal geen PC meer en doen alles op die Phone, dus het gehalte apps zal dan wel erg hoog zijn.

 

Afgezien van de eigenlijke telefoon verbinding (LTE G3 G4 wifi bleutooth) die voorop staat en waarom je een mobiel neemt, lijkt dus een waardeoordeel over sociale media en app's niet relevant maar wel hoe handig je de algehele communicatie er mee regelt.

 

gebruik je hem ook in de auto met bleutooth naar radio als handsfree en G3 G4 / LTE in de regio's (is die dekking gegarandeerd)

gebruik je hem voornamelijk thuis wifi

gebruik je hem enkel buitenhuis en liefst op hotspot's

gebruik je hem voor alles zelf online Banking?

 

Het lijkt me dat de beste smartphones van 2015 een redelijk inzicht en overzicht zou kunnen leveren.

Je vraagt je echter wel af hoe die recenties gegeven worden en verdeeld zijn qua reviews en experts.

 

De beste schoen is namelijk ook erg persoonlijk.

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk een antwoord te geven zonder eerst het budget te kennen ' maar ik ben ruim tevreden van mijn huawei 7 . lekker groot scherm ' snel en niet te duur ( die dingen gaan toch maar een paar jaar mee ) o ja je kunt er zelfs mee bellen .

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...