Ga naar inhoud


Grote Windows 10-update wijzigde privacyinstellingen zonder toestemming


Phoenixx

Aanbevolen berichten


Drs. IJzerbout schreef op 30 Nov 2015 - 13:38:

Ik geloof dat je teveel spionage en George Orwell boeken gelezen hebt.

 

Of jij bent er zo'n eentje die graag zijn kop in het zand blijft steken. Veel mensen die jaren terug kritisch waren werden al snel afgeschilderd als "alu-hoedjes" Toen kwam het hele snowden gebeuren waar nog steeds informatie van naar buiten komt en bleken dat toch de realistisch nadenkende mensen te zijn.

 

Natuurlijk is het hele verhaal maar een bedacht voorbeeld, overigens zijn er gevallen bekend waar mensen ondervraagd zijn op een luchthaven vanwege uitingen op het internet. Maar goed ik had ook kunnen schrijven. Stel het was niet gepost op een forum maar alleen als "draft" werdt geschreven op een windows 10 pc en daardoor toch in handen beland van de betreffende overheidsdiensten. Het punt blijft hetzelfde.. Wil je dat dit mogelijk is... gebruik dan vooral Windows 10.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Stukje leesvoer "Nieuwe wet opent alle computers voor politie"

 

  http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/4198274/2015/11/30/Nieuwe-wet-opent-alle-computers-voor-politie.dhtml

 

Maar we hebben toch niets te verbergen...

 

Googelen op de worden rugzak, snelkookpan en nog iets leverde nog niet zolang geleden ook buitengewone aandacht van de overheid op.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlug weg met die Windows & Google, nog even en ze weten op voorhand wat je gaat doen.

 

Hoe meer de overheden zich met de gewone burger gaan bezighouden, hoe meer de echte criminelen vrij spel hebben, die weten echt wel hoe het te doen en te omzeilen, dat bewijst de praktijk elke dag.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de politie nu overal man inbreken op de computer is alleen maar gemakkelijk, tot nu toe moesten ze alle data onderscheppen en daar werden nogal eens wat stukjes gemist.

Zelf denk ik, of ze nu wel alle toegang hebben met of zonder windows 10 en met of zonder wettelijke toestemming dat ze hun tijd verdoen.

Ze gaan nu gewoon ook kijken wat hun buurman of zwager of ex allemaal aan het doen is, dat deden ze voorheen ook al maar het word ze straks wat makkelijker gemaakt.

 

 

Maar die snelkookpan is dus ook niet erg goed, die moet je echt snel in je rugzak proppen en terug brengen naar de winkel.

-----------------------------------

 

Snelkookpan Tomado kan openbarsten

DEN HAAG - 

Een waarschuwing voor een snelkookpan van het merk Tomado. Die kan onder hoge druk openbarsten of scheuren. Mensen kunnen daardoor brandwonden oplopen, aldus de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit vrijdag.

 
Recall_Tomado_Snelkookpan+Marskramer.jpg De terugroepactie van de Tomado snelkookpan. Foto: Productwaarschuwing.nl
 

De roestvrijstalen snelkookpan is verkocht bij de Marskramer. Klanten moeten het product niet meer gebruiken, maar terugbrengen naar de winkel. Dan krijgen ze hun geld terug. Het gaat om de pan met een inhoud van zes liter. Het overdrukventiel ervan werkt niet goed.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit werd geopperd om sms'en e.d. Te screenen op bepaalde woorden. Bepaalde van die volgens hen verkeerde woorden zijn hier gewoon streekgebonden woorden.

Wie gaat dit allemaal bijhouden?

Bezig zijn, met de sukkelaars, die weinig zullen doen, terwijl anderen beschermd door net diezelfde lui doen wat niet moet.

Of het wat uitmaakt of het windows,macintosch linux,ios of android is.

Binnenkort, gaan ze zover, dat ze gaan eisen, dat men gewoon je schijf(ven) zal kunnen scannen, om te zien wat je doet.

Men hangt tv e.d aan het internet. Ze willen alles aan het net hangen, medische apperatuur,frigo enz enz. A.d.h. Wat ze allemaal gaan uitlezen, zullen ze je ziekteverzekering bepalen.

Nu moeillijk doen over windows 10, en morgen verplicht worden, van alles en nog wat aan dat net hangen.

Ik vrees, dat het èèn groot big brother wordt, wat je ook zal gebruiken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan Windows versies hebben we hier nog 1x Vista, 2x Win7, 1x Win 8.1, en 1x Win 10.

 

Windows 7 vind ik nog steeds een prettig OS aangezien ik met Windows 10 kwa updates nooit zal weten waar ik aan toe ben, misschien bij een volgende update ronde is mijn Windows 10 ineens niet meer bruikbaar het kan zomaar gebeuren.

 

Maar ik denk dat Microsoft bij een Windows 7 gebruiker net zoveel kan zien als bij een Windows 10 gebruiker en het dus niet meer uitmaakt wat je gebruikt. De enige manier om echt privacy te hebben is de internet verbinding permanent te verbreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...