Ga naar inhoud


Online epg update voor vti 8.0


muppet

Aanbevolen berichten

Wat mij gister opviel is dat er zo nu en dan opeens mijn infobalk tevoorschijn kwam van de atilehd skin toen even op Google gezocht toen kwam ik nog een oude post van Tonskidutch tegen die schreef van dat je het moest zoeken in infobalk weergeven bij epg update en ja hoor elke keer als een programma afgelopen was een infobalk maar gelukkig heeft de info van Tonskidutch me geholpen ik zou daar anders nooit achter zijn gekomen,ik heb het dan ook op nee gezet en de balk komt niet meer tevoorschijn,wat me ook opvalt aan VTI is dat hbbtv lekker vlot werkt ook op een vu ultimo dat had ik niet verwacht

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is een probleem met EPGimport bij nieuwe installaties heb ik het idee omdat er servers offline zijn.

Zijn er gebruikers waarbij op dit moment EPGimport wél goed werkt, dan zou ik graag het rytec.source.xml bestand willen, als deze voor VTi ook gebruikt word.

Ik heb al een paar dagen 0 events, na een nieuwe installatie gisteren is de hele EPG leeg.

Wat te doen, EPGimport opnieuw installeren of gewoon afwachten?

 

Dinsdag de update binnen gehaald. Vandaag nieuwe EPG bleef 0.

 

Vanmorgen een keer of 6 handmatig geprobeerd binnen te halen. Lukte niet. 2 Keer de tuner tussendoor gereset.

 

In de vooravond nogmaals geprobeerd en toen deed hij het wel. Raadselachtig. Maar goed, hij doet het weer.

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals gezegd hahaha

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...