Ga naar inhoud


Freezes op Vier HD en ACHT


Edwin
Ga naar oplossing Opgelost door Wimo01,

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Wie roept er u ter verantwoording, nog Sat4all, de leden uiten met reden hun ongenoegen hier en dat recht hebben ze, dit forum dient toch niet om CD/TVV op te hemelen dacht ik.

Ik heb klacht neergelegd bij de Vlaamse Ombudsdienst, en er word gekeken voor een schadeloosstelling in verband met de gebrekkige service van TVV.

 

http://www.ontevredenklanten.be/klachten-over-tv-vlaanderen

Even een rekensommetje,

 

Stel van de 10 doorgegeven kanalen hebben er 5 storing vertoond gedurende 5 avonden.

De storing gaf een 50 % herkenbaar beeld.

 

In totaal wordt er per maand dus met 10 kanalen 7.440 uur uitgezonden.

5kanalen x 5 avonden (6 uur) x 50% is 75 uur schade.

 

75 uur op ongeveer 7.500 uur is 1%.

 

1% van de abonnementskosten zijn € 0,25 schadeloos stelling?

 

Zoiets?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een rekensommetje,

 

Stel van de 10 doorgegeven kanalen hebben er 5 storing vertoond gedurende 5 avonden.

De storing gaf een 50 % herkenbaar beeld.

 

In totaal wordt er per maand dus met 10 kanalen 7.440 uur uitgezonden.

5kanalen x 5 avonden (6 uur) x 50% is 75 uur schade.

 

75 uur op ongeveer 7.500 uur is 1%.

 

1% van de abonnementskosten zijn € 0,25 schadeloos stelling?

 

Zoiets?

Was het enkel 's avonds ?

Bij de eerste storing las ik dat het meer dan 24 uur duurde ?

En kan men spreken van 50% herkenbaar ?

Je moet gewoon deftig beeld hebben, je betaalt je abonnementsgeld ook niet voor 93,5%

En het lijkt mij ook onjuist om een uurtje kijken (van 3 uur tot 4 uur 's nachts) dezelfde prijs in te schatten als het uur van 19 tot 20 bijv.

En i

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik besloot met "zoiets?"

 

Dus maak je eigen rekensom, maar wat ik eigenlijk wilde aangeven is dat compensatie in geld uitgedrukt geen zoden aan de dijk gaat zetten.

De postzegel voor je claim in te dienen kost meer als dat je klacht je gaat opbrengen, laat staan wanneer je er een advocaat op gaat zetten, zoals ergens werd gesuggereerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook nergens sprake van een compensatieregeling. Als de kabelprovider eruit gaat voor 2 dagen krijg je ook nop.

Toen ziggo aan het migreren was ivm upc kabelnetwerk fusie regende het ook avonden aaneen blokjes. Ook geen cent compensatie.

Toen hier die radiomast in Smilde in de hens ging en compleet onderuit ging hebben we meer dan een jaar slechte radio ontvangst gehad.

Ook geen cent compensatie voor gezien.

Als je auto af en toe hapert krijg je van de dealer ook geen stuiver compensatie.

Als je internetverbinding een week loopt te klapperen mag je hopen op een oplossing maar compensatie zie je never nooit niet.

 

Alleen met gas en electrisch storing langer dan ik meen 4 uur krijg je een fooitje toegeworpen.

 

TV is geen eerste levensbehoefte.

 

Overal is wel eens wat.... wees toch blij dat het er is en je er gebruik van mag maken :)

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook nergens sprake van een compensatieregeling. Als de kabelprovider eruit gaat voor 2 dagen krijg je ook nop.

Toen ziggo aan het migreren was ivm upc kabelnetwerk fusie regende het ook avonden aaneen blokjes. Ook geen cent compensatie.

Toen hier die radiomast in Smilde in de hens ging en compleet onderuit ging hebben we meer dan een jaar slechte radio ontvangst gehad.

Ook geen cent compensatie voor gezien.

Als je auto af en toe hapert krijg je van de dealer ook geen stuiver compensatie.

Als je internetverbinding een week loopt te klapperen mag je hopen op een oplossing maar compensatie zie je never nooit niet.

 

Alleen met gas en electrisch storing langer dan ik meen 4 uur krijg je een fooitje toegeworpen.

 

TV is geen eerste levensbehoefte.

 

Overal is wel eens wat.... wees toch blij dat het er is en je er gebruik van mag maken :)

Gebruik van maken, je betaalt er anders genoeg voor, wat is dat voor flauwekul zeg, als alle diensten waar je maandelijks voor betaalt en alle aangekochte toestellen om de haverklap storingen vertonen, dan kan je onmogelijk blij mee zijn.

 

Zo werkt dat niet hoor, en het bedrijf moet zich zeker in de onschuld steken, ze leveren een gebrekkige dienstverlening waar je voor betaalt, en dat dient te werken zoals het hoort.

http://www.talktoo.be/klachten/tv-vlaanderen/215

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9.2 TV VLAANDEREN zal zich inspannen een zo hoog mogelijke
beschikbaarheid en kwaliteit van de Diensten te bieden. TV
VLAANDEREN geeft echter geen garanties terzake. TV VLAANDEREN streeft ernaar storingen en beperkingen zo spoedig
mogelijk te verhelpen en eventuele hinder daarvan bij de Klant
zo beperkt mogelijk te houden.

 

13.2 TV VLAANDEREN is in geval van een toerekenbare tekortkoming tegenover de Klant aansprakelijk voor schade voor
zover de wet dat bepaalt en met inachtneming van het hierna
bepaalde.
13.3 TV VLAANDEREN is tegenover de Klant per gebeurtenis
of reeks van samenhangende gebeurtenissen slechts aansprakelijk tot een bedrag gelijk aan de voor de Dienst door de Klant
betaalde abonnementsvergoeding, exclusief BTW, in de voorbije 6 maanden. Per kalenderjaar is TV VLAANDEREN tegenover de Klant slechts aansprakelijk tot een bedrag gelijk aan
maximaal de voor de Dienst door de Klant betaalde abonnementsvergoeding, exclusief BTW, in het lopende kalenderjaar.
13.4 Voor schadevergoeding geldt een drempelbedrag van 10
Euro voor de Klant, met dien verstande dat bij overschrijding
het drempelbedrag mede wordt vergoed.

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een rekensommetje,

 

Stel van de 10 doorgegeven kanalen hebben er 5 storing vertoond gedurende 5 avonden.

De storing gaf een 50 % herkenbaar beeld.

 

In totaal wordt er per maand dus met 10 kanalen 7.440 uur uitgezonden.

5kanalen x 5 avonden (6 uur) x 50% is 75 uur schade.

 

75 uur op ongeveer 7.500 uur is 1%.

 

1% van de abonnementskosten zijn € 0,25 schadeloos stelling?

 

Zoiets?

Neen, de vergoeding is al door enkele klanten bekomen, en is meer dan 5 €.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de Service Status pagina van TV Vlaanderen:

 

Om de verschillende incidenten van de afgelopen weken definitief op te lossen, krijgt ons netwerk een technisch onderhoud op zondagochtend tussen 02u en 07u. Tijdens dit onderhoud is het mogelijk dat een aantal zenders gedurende maximum 1 uur niet beschikbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkelijk een fantastische maand, wat een kijkbeleving hebben we, genieten van dixit TVV

"Al uw favoriete zenders en een adembenemend hd-aanbod "

 

 

Ik moet bijna aan de zuurstof, help.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...