Ga naar inhoud


Dune Prime 3.0 Voeding defect


Houwaard

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

 

Sinds een paar weken is mijn trouwe Dune Prime 3.0 er weer mee gestopt. De vorige reparatie aan mijn voeding kon ik nog zelf uitvoeren na op internet gezocht te hebben. (Ik heb toen een aantal condensatoren vervangen die geploft waren)

Het enige wat ik nu uit de voeding krijg is een 1v pulserende spanning. Met de importeur heb ik al contact gehad en die zegt doodleuk dat ze geen reparaties aan voedingen doen en ze ook geen voedingen meer uit kunnen wisselen, deze zijn niet meer voorradig.

 

Heeft er iemand verstand van deze voeding en wil die mij verder helpen?

 

Bij voorbaat dank.

 

Arjen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze condensatoren had ik een half jaar terug al vervangen, je kon toen echt zien dat er twee geploft waren. Aan deze condensatoren was niks te zien maar heb ze toch maar vervangen, bleek dat dus weer het euvel te zijn...

 

Nu draait ie weer als een zonnetje, bedankt steve...

 

Hoop dat ze nu iets langer meegaan.

 

Trouwens wel een slecht verhaal van de importeur dat ze niets meer aan deze speler doen en je de speler volgens hun maar moet weggooien terwijl het een reparatie van niks is. Een euro materiaal en een kwartier arbeid.. ;-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze condensatoren had ik een half jaar terug al vervangen, je kon toen echt zien dat er twee geploft waren. Aan deze condensatoren was niks te zien maar heb ze toch maar vervangen, bleek dat dus weer het euvel te zijn...

 

Nu draait ie weer als een zonnetje, bedankt steve...

 

Hoop dat ze nu iets langer meegaan.

 

Trouwens wel een slecht verhaal van de importeur dat ze niets meer aan deze speler doen en je de speler volgens hun maar moet weggooien terwijl het een reparatie van niks is. Een euro materiaal en een kwartier arbeid.. ;-(

Als je voor kwaliteit elco's en 105* gekozen hebt met de zelfde of iets hogere spanning ,gaan ze niet meer stuk.

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Afgelopen zaterdag kwam ik er achter, dat mijn HDI Dune BD Prime 3.0 "helemaal dood" was.
De zekering heb ik gecheckt en die is nog goed, dus denk ik aan een probleem van mijn voeding.

 

Ik ben best wel handig maar heb geen kaas gegeten van elektronica, dus mijn vraag kunnen jij me misschien aan adres helpen van een persoon of bedrijf helpen waar ik de voeding van mijn Dune kan laten repareren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...