Ga naar inhoud


Hoe nieuwe image PLI flashen?


bossjock

Aanbevolen berichten


Hoe bedoel je dat,welke image draai je nu dus wat is er niet helemaal duidelijk ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik nu Openpli 4.

Ben nu op zoek naar een stap-voor-stap handleiding voor het installeren van een nieuw exemplaar aangezien de huidige door een corrupt movie-file beschadigd lijkt te zijn..

Ik begin met het downloaden op usb-stick van de meest recente file op: http://openpli.org/download/vuplus/vuduo2/

Maar dan.....  wat staat me te wachten. Welke fouten of verkeerde interpretaties kan ik maken.

VU+DUO2; OpenPLi 4.0; DVB-S en DVB C/T tuner

Visiosat Big Bisat; Diseq 1.1 (SAB);

Astra 1, 2, 3, HotBird, Sirius, Thor, Atlantic Bird 3, Eurobird 9a.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je moet doen is autobackup downloaden en binnen die plugin kies kies je voor de optie autoinstall en die zet je op aan druk dan even op de gele knop dan maakt die het autobackup bestand aan,daarna kan je gewoon een nieuwe image flashen dan worden alle settings meegenomen die je nu hebt ook worden alle plugins automatisch gedownload en installed,al met al heb je dan een nieuwe verse image met alle plugins en settings die je nu gebruikt,elke keer dat je wat verandert aan je settings of een nieuwe plugin installed of delete maak je even een autobackup bestand aan,na de flash USB eruit dan kan het nog enkele minuten duren voordat je beeld hebt aangezien de ontvanger dan bezig is alles terug te zetten zoals voorheen en PLI bezig is met het downloaden van de plugins die je voorheen had,er is internet op je box aanwezig neem ik aan,wat ik wel vreemd vind is dat je zegt dat PLI niet goed meer werkt door een corrupte film dat lijkt mij niet mogelijk,mocht je opnieuw flashen dan worden de films op je harddisk trouwens niet gewist

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de huidige software is beschadigd. Volgens mij installeer/update ik dan ook het probleem dat ik momenteel heb met de huidige software. Toch?

VU+DUO2; OpenPLi 4.0; DVB-S en DVB C/T tuner

Visiosat Big Bisat; Diseq 1.1 (SAB);

Astra 1, 2, 3, HotBird, Sirius, Thor, Atlantic Bird 3, Eurobird 9a.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat doe je niet,je zet een volledige nieuwe image op je USB en die overschrijft alles dus alles word tijdens het flashen overschreven en de plugins die je nu gebruikt worden van de git opnieuw gedownload en installed (dat wil zeggen de plugins die je uit de PLI feed hebt gedownload de third party plugins niet)en de settings leest hij uit van het autobackup bestand ook leest hij uit welke plugins je installed had voor de nieuwe flash,maak wel eerst even een autobackup bestand aan zoals ik omschreven heb in mijn vorige bericht

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autoback had ik al geactiveerd staan, dus jouw oplossing lijkt "a piece of cake". Dank daarvoor.

Nog een vraag: wat bedoel je met "git" in je bericht?

VU+DUO2; OpenPLi 4.0; DVB-S en DVB C/T tuner

Visiosat Big Bisat; Diseq 1.1 (SAB);

Astra 1, 2, 3, HotBird, Sirius, Thor, Atlantic Bird 3, Eurobird 9a.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is simpel gezegd de locatie waar de plugins staan die je binnen PLI download En installed en nee het stelt niks voor een nieuwe flash met auto install op aan,mocht je plugins hebben gedownload buiten de PLI feed om (op een website bijvoorbeeld)en installed hebben die worden dan tijdens de auto install natuurlijk niet terug gezet aangezien die niet op de git aanwezig zijn dat lijkt me logisch

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...