Ga naar inhoud


VFD picons radio en tv ZIGGO


stevie-v

Aanbevolen berichten

hierbij de beloofde VFD picons voor ziggo,de picons kunnen onder andere gebruikt worden op de VU Ultimo ik voeg een sample toe hoe het er dan op je display uit zou moeten zien,ik post twee formaten VTI 132x46 dat word meestal gebruikt met VTI en 100x35 dat word meestal gebruikt bij PLI mocht je PLI gebruiken dan moet je wel een VFD skin installeren ( http://forums.openpli.org/topic/28595-ultimo-vfd-skin/) ik ben daar zelf niet bekend mee aangezien ik VTI gebruik,de picons moeten worden geplaatst in de folder /usr/share/enigma2/piconlcd/ als het over VTI gaat ,hoe dat bij PLI zit daar ben ik niet bekend mee misschien dat iemand hier op dit forum daar wat over kan zeggen,mochten er requests zijn voor onder andere regionale zenders dan hoor ik dat graag !

post-54808-0-36635500-1429098138.jpg

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik denk nog die moet ik erop hebben....

maar helaas

van Plnick op de vraag of die ook bruikbaar zijn voor de solo2

 

Nein es geht nicht

Es ist ein TEXT VFD und kein Grafik VFD ! Nur die Ultimo hat ein Grafik VFD

en nadien kwam de DUO2 die het ook heeft, c.q kan gebruiken

 

dank je stevie-v ;)

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

een kleine update mbt de Stingray radiozenders

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super!!! Bij pli moeten ze in usr, share, enigma2 en piconlcd

 

Echt bedankt!!

 

Edit; ik zie ze niet goed in pli.

Zie screenshots. Ik heb de 100x35 gebruikt. Hoe kan dit?

 

 

IMG_20150415_200315.jpg

 

 

IMG_20150415_200233.jpg

 

Heb, om te testen, de grote er ook ingezet, sommige zenders als ned1,2,3 zie ik niet maar rtl4 zie ik wel goed, alleen compleet uitgerekt.

 

Is hier iets bij het wegschrijven naar het andere formaat toch aangepast?

aangepast door grox
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de grote picons gebruikt dan werkt het volgens jou wel goed met alle picons alleen uitgerekt ?

 

test deze eens

 

trouwens wat jij zegt lijkt me sterk dat de picons bij PLI in beide folders geplaatst moeten worden

piconlcd zou meten volstaan

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beide formaten getest en omgezet zoals ik gedaan heb en werkt perfect het probleem zal je dan ook bij PLI of de SKIN moeten zoeken,het zijn dezelfde picons als je een paar dagen terug getest hebt,probeer even een 132x46 en verklein die daar even naar 100x35 en kijk eens wat die dan doet,het is enkel een zwart wit logo geïndexeerd opgeslagen meer is het niet dus veel kan er dan ook niet fout gaan

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat werkt goed want dat is me niet duidelijk,de versie 100x35 werkt niet als ik je goed begrijp alleen die enkele picon die ik gepost heb ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan moet je even wachten ik post nu nog een picon test eens of die het doet

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij laat hem deels goed zien. Kloppen de kleurwaarden wel?

Is wit echt 100% wit en zwart echt 100% zwart? Heeft het daarmee te maken?

Wellicht kan je dit in photoshop nakijken?

 

Ik zie namelijk in de link van waar je die skin voor pli kan downloaden, zie post 1, ook piconslcd om te downloaden. Volgens mij hebben die een andere kleurwaarde.

 

Zie foto van de laatste picon;

 

IMG_20150416_210207.jpg

aangepast door grox
Link naar reactie
Delen op andere sites

test deze eens

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...