Ga naar inhoud


Kijken en opnemen werkt niet


Satbakker

Aanbevolen berichten

Wie weet wat ik verkeerd doe?

 

Ik heb een draaibare opstelling met één LNB met dubbele uitgang. Kabel 1 gaat naar Tuner A en kabel 2 gaat naar Tuner B. Wanneer ik nu een programma opneem op 23,5 gaat netjes Tuner A opnemen. Nu zap ik op dezelfde 23,5 naar een andere zender dan gaat alles gewoon goed. In me info balk staat netjes dat Tuner B gebruikt wordt, vol snr dus dat gaat ook goed, maar geen beeld.

 

Mijn B tuner staat ingesteld als tweede kabel van een draaibare LNB tuner A. Wanneer ik deze instel als gelijk aan tuner A of geavanceerd en precies zoals tuner A maakt het geen verschil.

 

Ook kan ik b.v. niet met mijn tablet naar een andere zender kijken over wifi, enkel de zender die op staat geeft beeld, maar ik kan niet op de tv naar NPO1 kijken en op mijn tablet in de andere kamer naar RTL4 ofzo, enkel de zender die op staat.

 

Dit ging voorheen wel allemaal goed voordat ik openmips 4.2 erop had gezet.

 

Zie ik ergens een instelling over het hoofd? Mis ik een plugin? Moet ik iets veranderen in me Cccam config?

Ik kom er ff niet uit, wie weet raad?

Satbakker

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oke, ben er inmiddels achter dat dit dus aan de softcam ligt. De duitse FTA zenders werken perfect tijdens het opnemen/kijken. Nu nog kijken hoe ik dit oplossen kan.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...