Ga naar inhoud


Flutapparaat? Artifacts, errors, updaten=reset, etc.


SalimRMAF

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sinds ik de ET7500 heb gekocht een 5 maanden geleden bots ik tegen problemen aan.

 

Voorheen op mijn ET6000 werkte alles perfect, maar omdat ik meer sat posities wilde, ben ik voor de twintuner 7500 gegaan. Nu heb ik er bijna alleen problemen mee. Wat kan ik hieraan doen? Hebben meer mensen dit?

 

Soms moet ik 20X van zender switchen voordat de box een disecQ switch initieert zodat ik beeld heb,...

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites


flutapparaat???

 

als ik van jou was zou ik de diseq switch eens nakijken. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je er de laatste bootloader inzitten? die houd de tuner voor de gek, had met een et7000 hetzelfde probleem, na de nieuwe bootloader ging het signaal zogenaamd van 80% naar 100%, anders krijgt de box meestal geen signaal lock.

Bootloader voor et7000 en et7500 zijn hetzelfde

 

De et4000 serie heeft ook veel problemen met signaal ontvangst, diverse hebben geen signaal, nieuw uit de doos.

 

Lijkt er op dat ze bij xtrend wat problemen hebben met de tunertjes

aangepast door alias haha
zie waarschuwing

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je er de laatste bootloader inzitten? die houd de tuner voor de gek, had met een et7000 hetzelfde probleem, na de nieuwe bootloader ging het signaal zogenaamd van 80% naar 100%, anders krijgt de box meestal geen signaal lock.

Bootloader voor et7000 en et7500 zijn hetzelfde

 

De et4000 serie heeft ook veel problemen met signaal ontvangst, diverse hebben geen signaal, nieuw uit de doos.

 

Lijkt er op dat ze bij xtrend wat problemen hebben met de tunertjes

 

Ik heb sinds vandaag ook spontaan (na xmltv-import, wat resulteerde in een reboot?) geen ontvangst meer op al mijn tuners.

Echter ik heb een ET9500, dus oudere generatie.

Daar is volgens mij ook geen nieuwe bootloader van....

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...