Ga naar inhoud


Apple zou willen starten met een tv pakket op hun apple tv product.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

op diverse site's (links moeilijk te plaatsen vanwege de reclame en andere zaken die hier niet mogen) staat te lezen, dat apple graag zou starten met een tv dienst op hun apple tv systeem.

Het zou bestaan om te beginnen uit +/- 25 zenders volgens bepaalde site's.

Zijn er die al meer weten? Misschien na hun jaarlijkse conferentie?

Maar ik vrees, dat apple hier in België nooit een tv dienst zal kunnen opstarten  :angry:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Apple is goed in het bewaren van geheimen. Geruchten zijn er al tijden maar niemand buiten Apple lijkt nog wat te weten. Er komt ook zeer waarschijnlijk een nieuw Apple TV uit, maar zekerheid?

 

Nog een paar weken wachten tot de WWDC

 

wwdc_2015_roundup.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het hun ooit zal slagen (laat staan interesseren) om tv te beginnen in België, daar heb ik mijn twijfels in.

Hier zijn er momenteel maar 2 spelers, waarvan je eigenlijk maar 1 echte kan noemen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe Apple TV's?

 

apple-tv-concept-04.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...