Ga naar inhoud


Geen geluid op sommige regionale zenders van Canal Digitaal


paardengek

Aanbevolen berichten

Dat is weer typisch een sat4all antwoordt ik heb hier 5200 kanalen geen eentje heeft dit alleen L1 maar goed inderdaad meester ik zal luisteren !!!!

Dat zal jij vast zo vinden, maar mijn antwoord is wel gebaseerd op eigen ondervinding. Zelfs wel mee gemaakt dat een nieuwe LNB niet goed was, en heel toevallig op de feed van de paardenkoers ( Toen nog Wolvega, Groningen, Alkmaar, Duindigt ) geen signaal kon vinden ( was een vrij zwakke feed op astra 23,5 ). Ook f-connectors, waarin heel langzaam vocht is in gekomen kunnen hele vreemde storingen opleveren. Laatst mee gemaakt dat bepaalde transponders daardoor niet was te ontvangen, zelfs satelieten waren soms wel te ontvangen en soms draaide de diseqc motor niet eens.

 

Als je zelf installaties aanlegt en ook eventueel de storingen ervan op gaat lossen, dan verkrijg je die kennis.

 

Maar nogmaals, jouw probleem heeft niets te doen met mijn aangemaakte topic.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Als je zelf installaties aanlegt en ook eventueel de storingen ervan op gaat lossen, dan verkrijg je die kennis.

 

Absoluut!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho, ho, ho, paardengek, een CanalDigitaal gecertificeerde ontvanger is wat anders dan een CanalDigitaal M7 ontvanger.
Ik kan op mijn CanalDigitaal gecertificeerde ontvangers van Inverto een blindscan uitvoeren en ook de pid's handmatig veranderen. Dat lukt je niet met zo'n M7-bak.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho, ho, ho, paardengek, een CanalDigitaal gecertificeerde ontvanger is wat anders dan een CanalDigitaal M7 ontvanger.

Ik kan op mijn CanalDigitaal gecertificeerde ontvangers van Inverto een blindscan uitvoeren en ook de pid's handmatig veranderen. Dat lukt je niet met zo'n M7-bak.

 

Daar heb je wel gelijk in Sprietje. :grin: . Maar in ieder geval is het opgelost door canal digitaal of door een ander bedrijf, die daar verantwoordelijk voor is.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho, ho, ho, paardengek, een CanalDigitaal gecertificeerde ontvanger is wat anders dan een CanalDigitaal M7 ontvanger.

Ik kan op mijn CanalDigitaal gecertificeerde ontvangers van Inverto een blindscan uitvoeren en ook de pid's handmatig veranderen. Dat lukt je niet met zo'n M7-bak.

 

Sprietje, met mijn oude Technomate SD (die de geest gaf) kon ik ook pids handmatig veranderen hoor en die was niet gecertificeerd bij CanalDigitaal of TVV..Nu met mijn LG tv kan ik dat echter niet (toch nog niet gevonden), maar ik heb wel een instelling waar ik het klankspoor van taal kan veranderen. Vind het toch een heel eigenaardige situatie, zijn er hier mensen op de lijst die via "handmatig pids" veranderen, de problemen konden oplossen met de regionalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...