Ga naar inhoud


wat de ... is teevee.io nou weer?


Aanbevolen berichten

Kreeg ineens een add binnen via Facebook voor teevee.io.

 

Blijkbaar een Pi in een kastje, maar tegen éénmalig €99 gratis TV kijken?

Er zou geen addertje onder het gras zitten, maar ik denk dat dit gewoon illegaal is.

 

Danwel, kan je het zelf ook allemaal blijkbaar met een zelfgebouwde Pi?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is gewoon een boxje met Kodi (wat eerst XBMC was), met een add-on die streams verwerkt. Kun je waarschijnlijk ook zelf in elkaar zetten en lijkt me niet helemaal legaal nee ;)

 

Je betaald dus 99,- voor een Pi voorgeïnstalleerd met bepaalde software, die werkt zolang de bijhorende add-on werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Gewoon weer zo'n wazige streamingdienst die klaarblijkelijk via een heel illegaal PayTV servertje zenders aanbiedt. Nooit instinken, zelfs niet voor 99,- Euro. Garantie tot aan de deur.. En waarschijnlijk na 'genoeg' betalende leden plots offline.. En zit de uitbater met jouw geld op Ibiza vakantie te vieren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt niet wat je hier zegt.

 

Deze leveren zoals jerpsx zegt gewoon een raspberry waar kodi en de apps opstaan. Dit kan je idd makkelijk zelf maar die dit verkopen hebben verder niets met de apps te maken.

Dat ook ineens alle apps niet meer zouden werken lijkt me erg onwaarschijnlijk. Zelf bouw je hem met voeding en SD kaart voor ongeveer een 60 euro.

Voor 60 Euro kun je niet sukkelen, al zou het al maar een jaar werken dan is het nog niet duur tov filmpakketten of iets dergelijks.

Natuurlijk zijn de meeste streams niet legaal en deze verkopers verschuilen zich achter het feit dat ze geen invloed hebben op de apps die hierop staan. Dikke bullsh*t natuurlijk omdat bepaalde apps zowat niets legaals aanbieden. Zij zetten die apps er zelf op maar gaat schijnbaar al tijdje goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik allemaal al vermoedde dus.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en als je even gezocht had met de zoekfunctie had je het antwoord direct al gehad ;)

 

Niet dus. Dat had ik ook gedaan.

 

post-40400-0-51339200-1434057956_thumb.jpg

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo zijn er .tig ipbakjes die hartstikke illegaal zijn, als je de info bekijkt wat je kan ontvangen.

Ik bedoel wel de straems, hardware kan misschien wel toegestaan zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...