Ga naar inhoud


Problemeem met OpenATV na update


HansVUS2

Aanbevolen berichten


morgen nog eens een update doen dan is de bug er misschien uit, of terug een vorige software erop zetten 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vlugge W,

 

Het niet meer doorstarten is vooral een euvel van Open RSI. Nieuwe image erop en klaar. Alle instellingen blijven behouden.

 

Mijn probleem is van een andere orde en zit in Cccam. 2.3.0 herkent de kaart niet en 2.09 wel, maar valt na enige tijd uit in no cam. Lekker met 4 IPBoxen. Alles staat stil. Is gekomen na een update.

 

Afgelopen twee dagen updates gedaan, maar geen verbetering nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dezelfde problemen na een update met CCcam 2.3.0. Heb een backup van de instellingen gedaan en daarna een online flash naar het image van 10 juni. Ik heb nu geen problemen meer.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de online flash kan je kiezen wat je terug wilt zien bij de standaard instelling, dat ging vlekkeloos. We kunnen OpenATV niet kwalijk nemen als een update wat roet in het eten gooit, tenslotte is OpenATV 5 een ßeta image. Voor de Gigablue Quad Plus is OpenATV het beste image wat er op dit moment beschikbaar is.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

openAtv 5.0 werkt perfect ook met de updates voor de Gigablue HD Quad Plus, Samen met OpenMips is dit de beste image die je kunt nemen, zeker omdat pli hiervoor geen images maakt, dat maakt pli alleen maar slechter in naam  omdat dat ze voor de Gigablue HD Quad Plus geen software maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Iedereen,

 

CD heeft weer eens zitten sleutelen en de cccam 2.3 heeft hier problemen mee, vastlopers en interne cc gaat niet lekker, oplossing gewoon een cam generatie terug en opgelost

Dream 800HD

Giga blue Quad kable/Sat

OpenATV

Onkyo 609

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terugzetten naar Cccam 2.21, maar dan kan je niet meer delen met een andere tuner in je box voor opname of IPbox (mounten).

Er is een oplossing in het forum Cccam.

 

Op mijn GBQP gelijk maar 4.2 gezet (5 is nog Beta). Cccam 2.3.0 werkt weer, maar ik kreeg geen beeld (ziet wel de zenders) op de IPbox. Daarna OpenMIPS op de IPbox en werkt weer probleemloos. Tot nu toe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...