Ga naar inhoud


MTI AP84-XT2BL Supreme Line goed of niet goed voor Nederland


PopkeJan

Aanbevolen berichten

Heren,

 

Ik was van plan de “MTI AP84-XT2BL Supreme Line” lnb te gaan gebruiken, in combinatie met een multiswitch, tot ik 

dit las over de MTI lnb’s.

Het komt erop neer dat de “Supreme Line”lnb’s goed presteren op horizontale transponders en slecht op verticale transponders.
Wat is het verschil tussen de twee en moet ik mij, om het laatste, zorgen maken hier in Nederland?

 

Gaarne jullie reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


OK, op die schotel passen de MTI's wel. Ik vroeg dit omdat de koppen van de MTI's een stuk groter zijn dan van andere lnb's en ze op andere schotels bijna niet te plaatsen zijn.
Tja, ik heb er nog niet eerder van gehoord dat ze goed presteren op horizontale transponders en slecht op verticale transponders. De test is uitgevoerd op de Astra 2D die niet meer in gebruik is. Misschien eerder een euvel van de Astra 2D dan van de lnb's?
Anders de Inverto Black Ultra een optie?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nu aan de volgende opties te denken:
-              Iverto Black Ultra. De heeft een goeie gain, maar hoor dat hij toch aanzienlijk minder  
               slechtweerreserves heeft in vergelijking met een MTI;
-              MTI high line pro quad (i.p.v. quatro), maar twijfel of dat kan met een multiswitch. Volgens
               mij kan het wel met de “EMP Multiswitch MS21/12PIU-6” ??? De high line pro heeft een veel
               betere reputatie dan de supreme line.

 

Het zijn geen zwakke satellieten, dus ik heb liever een lnb met grotere regenreserves dan een lnb met een hogere gain.

 

Graag je reactie hieromtrent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...