Ga naar inhoud


Gebruik maken van 2CI( witte cams)


MDierick

Aanbevolen berichten

Ik gebruik op mijn ontvanger de laatste sofware van pli. Ik wou zowel de Tv-vlaanderen kaart als de CD kaart in een ci module gebruiken. Zolang ik maar 1 van beide in een ci cam steek en de andere gewoon via cccam 2.3 laat werken gaat alles goed. Als ik nu beide kaarten in een ci cam steek blijft het beeld op alle zenders van Tv-vl en CD zwart. De beide modules zijn te zien in het ci cam menu en hij ziet ook beide kaarten. heeft iemand hier een oplossing voor?

VU+ Duo 4K se ; VU+ Solo se ; VU+ Duo2 ; VU+ Zero ;  Archsat Multi (4 lnb) ; Big Bisat (6 lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, en dat wordt lastig. Beide CI modules 'springen aan' op dezelfde CAID 0100. Wat wel kan is één kaart via OSCam laten werken (en dan het pakket kiezen wat géén CWOE zenders bevat. De andere laat je dan via de CI werken. Gebruik de CommonInterfaceAssignment en kies voor de Provider die met kaart in de CI zit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, en dat wordt lastig. Beide CI modules 'springen aan' op dezelfde CAID 0100. Wat wel kan is één kaart via OSCam laten werken (en dan het pakket kiezen wat géén CWOE zenders bevat. De andere laat je dan via de CI werken. Gebruik de CommonInterfaceAssignment en kies voor de Provider die met kaart in de CI zit..

Ja, dat is een goede suggestie maar alleen zolang het aantal zenders met CWEO nog beperkt is. Enig idee of dit ooit nog opgelost gaat worden? Zeker met het oog op de toekomst zou het toch fijn zijn als je 2 ci's tegelijk kan gebruiken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met een module werkt kan je eender welke ontvanger ( die geschikt is voor een module) gebruiken. Je bent dan niet verplicht om je naar de kuren van Tv-vlaanderen of CD te schikken. Laat ze dan maar prutsen met zenders en coderingen je blijft altijd beeld hebben.

Wel spijtig dat je ze niet samen kan gebruiken. Maar we trekken onze plan en misschien komt er ooit nog wel een oplossing.

VU+ Duo 4K se ; VU+ Solo se ; VU+ Duo2 ; VU+ Zero ;  Archsat Multi (4 lnb) ; Big Bisat (6 lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...