Ga naar inhoud


Uitzetten Safari symbool met Tablet teken op taakbalk


Jürgen

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag zie ik op de taakbalk van mijn MacBook naast het gewone Safari symbool ook een Safari symbool met in de hoek een tablet symbool, zie bijlage

Dit gebeurt als mijn vrouw op de iPad weer eens nieuwe kleren aan het zoeken is :D , zie bijlage.

 

Nu weet ik niet of dit nieuw is want ik gebruik pas sinds gisteren Safari op de MacBook en iPad.

 

Ik zou dit graag willen uitzetten, weet iemand hoe?

 

post-37183-0-71506000-1440427606.jpg

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het gaat toch tijd worden dat je een beetje gaat in leren in de nieuwe functies.  Dat is dus handoff..   

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat slaat natuurlijk echt helemaal nergens op. 

 

Ik vind het heel normaal om me een beetje te verdiepen in hetgene wat ik heb.   De functies waar we het hier over hebben bestaat al sinds iOS 8 en die is al bijna een jaar oud....    http://www.apple.com/nl/ios/whats-new/continuity/

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag van mezelf zeggen dat ik mij in heel veel dingen verdiep maar soms is de rek er even uit.

 

Als je na meer dan 20 jaar Windows gebruikt te hebben kort geleden zowel met de laptop als tablet op Apple bent overstapt, vind je het dan gek dat je met een leeftijd van ruim 70 jaar even het spoor bijster bent?

 

Handoff mag dan wel sinds IOS 8 al beschikbaar zijn maar wat helpt dat als je met IOS pas 3 maanden geleden in aanraking bent gekomen en ik nog nooit eerder van Handoff had gehoord

 

Als ik dan een dergelijk antwoord krijg op een naar mijn mening heel valide vraag zakt mijn broek even af.

Volgens mij is een forum bedoeld om vragen te stellen maar misschien zie ik het verkeerd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...