Ga naar inhoud


Zwitserse SRG/SSR kopen


egbertjan

Aanbevolen berichten

Ik heb nu een Viaccess 3.0 smart card werkt prima in combinatie met oscam. Nu kan ik met deze kaart de zender 3+ niet zien. Nu lans ik op internet dat je met een Viaccess 4.0 of 5.0 3+ wel kan zien. Ik las ook dat 4+ er ook moet zijn of aan het testen is op de satelliet wie kan me over deze zender meer duidelijkheid geven? Ik ga binnen kort naar Zwitserland op vakantie en wie kan mij vertellen hoe ik daar aan een versie 5.0 kaart kan komen ( werkt die ook in oscam) en geactiveerd. Ik kom in de volgende plaatsen met de auto Zurich, Bern, Luzern en Geneve. Weet iemand in 1 van deze plaatsen een winkel waar iemand mij zon kaart kan verkopen en ook kan activeren? Kan je ook losse kaarten kopen of moet je perse kopen met ci + module?

      

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gaat niet lukken, je moet een kaart aanvragen met een ch adres. Hierna moet je hem betalen via een ch creditcard of een acceptgirokaart laten sturen naar jouw ch adres.

Heb je een kennis in ch laat hij dan een tweede kaart aanvragen voor jou.

Heb je connekties op een camping, dan kan je de camping ook gebruiken als woon adres voor je aanvraag. Let op het duurt enkele weken voor dat je het opgestuurd krijgt. Dus iemand zou het moeten doorsturen als je er niet meer bent.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat niet lukken, je moet een kaart aanvragen met een ch adres. Hierna moet je hem betalen via een ch creditcard of een acceptgirokaart laten sturen naar jouw ch adres.

Heb je een kennis in ch laat hij dan een tweede kaart aanvragen voor jou.

Heb je connekties op een camping, dan kan je de camping ook gebruiken als woon adres voor je aanvraag. Let op het duurt enkele weken voor dat je het opgestuurd krijgt. Dus iemand zou het moeten doorsturen als je er niet meer bent.

Succes

Bedankt voor je antwoord. Nu is mij het een en andere duidelijk. Weet iemand mischien hoe ik aan een v5 kaart kan komen die geactiveerd is? Ik kwam ze wel tegen op eaby tussen de €200 a €500 dat vind ik veel te veel geld Weet iemand een goedkopere manier? Ik heb nu een v3 kaart.

aangepast door egbertjan

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, via de legale weg, zoals al beschreven in dit onderwerp.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat niet lukken, je moet een kaart aanvragen met een ch adres. Hierna moet je hem betalen via een ch creditcard of een acceptgirokaart laten sturen naar jouw ch adres.

Heb je een kennis in ch laat hij dan een tweede kaart aanvragen voor jou.

Heb je connekties op een camping, dan kan je de camping ook gebruiken als woon adres voor je aanvraag. Let op het duurt enkele weken voor dat je het opgestuurd krijgt. Dus iemand zou het moeten doorsturen als je er niet meer bent.

Succes

Ik ben maar een week in zwitserland en ook nog eens niet langer dan 1 dag in een hotel. want ga van plaats naar plaats.Dus zou niet weten hoe ik het moet oplossen

aangepast door egbertjan

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vriendschap sluiten met een Zwitser en hem om de gunst vragen een kaartje voor je aan te vragen.

Gaat dat nieuwe V5 kaartje wel werken in je ontvanger?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

V5 kaarten werken met oscam en een xtrend met openpli

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet via welke weg je je huidige kaart aangeschaft hebt.... misschien daar eens vragen?

En probeer anders op Duitstalige forums je licht eens op te steken....  daar lukt ORF ook vaak, dus waarom SRF niet?  Ik heb nu geen Hotbird op de HD receiver, dus heb ik niets aan zo een kaartje

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De kaart is ook maar beperkt geldig , na een paar jaar krijg je post dat je hem tegen een kleine betaling moet omruilen voor een nieuwe.

pas dus op er niet te veel voor te betalen.

Verder zijn er met linux ontvangers ander mogelijkheden om SRG te kunnen zien., maar daar mogen wij hier niet over praten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k ben al in een gasthaus tegen Bern blijven slapen. Ca 30 zenders zijn Zwitsers waarvan bijna 2o lokale tv stations zijn.

Maar het is wel kabeldistributie dan. 1 Duitstalige,1 Franstalige en 1 Italiaanse zit er bij. De rest is Zwitsers zoals Letzenburgs ongeveer wat ik niet kan ontcijferen. Bij films kun je de taal veranderen (sat).

Iedereen rijd door Zwitserland om naar het Gardameer te rijden. Kei duur daar en 's morgens voor ontbijt koude eieren.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaart die ik heb werkt al vanaf 2008 en heb ook al mensen gehoord die al wel 10 jaar met een kaart doen. Ik wil graag een v4 of v5 kaart hebben om de zenders 3+ en 4+ te kunnen zien. Dat kan alleen met versie v4 of v5 heb nu een V3 kaart. Ik ben vorige week in Zwitserland geweest en heb daar in een sat winkel gehoord dat op ieder adres, maar 2 kaarten geregistreerd mogen worden en ze kosten 60 frank. Vandaar ook de dure prijs op internet. Ik kon in die winkel helaas geen activeerde kaart krijgen, omdat ik geen Zwitsers adres heb.

De kaart is ook maar beperkt geldig , na een paar jaar krijg je post dat je hem tegen een kleine betaling moet omruilen voor een nieuwe.

pas dus op er niet te veel voor te betalen.

Verder zijn er met linux ontvangers ander mogelijkheden om SRG te kunnen zien., maar daar mogen wij hier niet over praten.

aangepast door egbertjan

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik zag op internet opeens ook dat er ook al v6 kaarten zijn. Weet iemand hoe lang die er al zijn en of je daar meer mee kan dan met versie 5.0. Werken die ook met oscam?

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...