Ga naar inhoud


Bij elke zender is er ondertiteling. Hoe zet ik die in een keer uit?


Loui (K)
Ga naar oplossing Opgelost door Alex1970,

Aanbevolen berichten

Ik heb een zenderlijst van Hans in gebruik, maar nu staat bij elke zender de ondertiteling aan. erg lastig als er gewoon Nederlands wordt gesproken.maar hoe zet je deze in een keer uit? Ik weet wel met de gele toets twee keer maar dan moet ik elke zender nalopen.Is er ook een snellere manier? Het zijn alleen de Cabel zenders (Ziggo) die dat doen.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

De oorzaak zal de automatische taalkeuze zijn.

Helaas werkt dat bij Ziggo dus niet dat je instelt automatische Nederlandse ondertiteling maar geen ondertiteling voor doven en slechthorenden.

De fout lijkt mij bij Ziggo te liggen die dus niet aangeeft dat de ondertiteling voor doven en slechthorenden is.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oorzaak zal de automatische taalkeuze zijn.

Helaas werkt dat bij Ziggo dus niet dat je instelt automatische Nederlandse ondertiteling maar geen ondertiteling voor doven en slechthorenden.

De fout lijkt mij bij Ziggo te liggen die dus niet aangeeft dat de ondertiteling voor doven en slechthorenden is.

Oke bedankt hiervoor ik heb de ondertiteling in taalkeuze op geen gezet en nu is het idd over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...