Ga naar inhoud


Extern HD wordt niet herkend door M7 SAT801


EJK

Aanbevolen berichten

Ik heb een Toshiba Externe HD 2 TB gekocht (3,5 inch met 3.0 USB) en die heb ik geformateerd naar FAT32 op een Mac.

Maar hij herkent 'm niet...

 

Iemand een suggestie of idee? En wat wordt er bedoeld met een 'externe voeding'? Deze heeft een adapter.

 

Alvast veel dank, ik zou graag iets gaan opnemen ;-)

 

EJK

Link naar reactie
Delen op andere sites


EJK,

Welkom op dit forum !

Heb jij in het USB-Menu "Wis harde schijf" al geprobeerd ? - Reden: er worden dan enkele Files toegevoegd die er voor zorgen dat opnames enkel met deze SAT-801 kunnen bekeken worden (paring dus). 

Externe voeding van een harde schijf is eigenlijk een must voor deze ontvanger daar zijn eigen voedingsblok nogal "krap" bemeten is.

Succes,

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Johan, USB 3.0 is hier niet het probleem - 3.0 is toch steeds "Downwards" compatibel - Heb zelf enkele 3.0 versies probleemloos werkend. 

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed toch dat je harde schijf niet compatibel is.

Zou die wel moeten zijn overigens maar de bugs van de M7 decoders zijn wereld beroemd, helaas.

Tja, en dat je de schijf niet kon wissen was al uit je vraag op te maken. ...

 

Een testje met een usb 2.0 stick zal mijn stelling waarschijnlijk wel bevestigen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie ook mijn nieuwe posting onder "Vraag over aansluiten externe HDD" in deze rubriek

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...