Ga naar inhoud


ET 9000 wil niet opstarten vanuit stand by


Roelie1

Aanbevolen berichten

Box staat altijd in stand by. Heeft jaren zo gewerkt. Wanneer ik de laatste week box met afstandsbediening activeer blijft het tv scherm zwart. Wanneer ik box achteraan met knop volledig afzet en terug opstart heb ik terug beeld.

Gezien mijn echtgenoot in het buitenland is en er zelf ook niet veel van kent raadde hij me aan om dit forum te bezoeken ;-)

Graag suggesties...

 

dank en gr.

 

Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan zou ie het ook niet meer doen na een herstart met de schakelaar. ;)

 

Er is een instelling (gebruikers interface) waar je kunt aangeven hoe de ontvanger in standby gezet kan worden, als je voor ''deep sleep'' kiest, dan krijg je de ontvanger bij het opstarten niet meer uit standby met de afstandsbediening. :eek:  Je kan dat omzeilen door er een ''timer'' instelling voor aan te maken en de ontvanger op een bepaalde tijd in gewoon standby te zetten. Dan kun je de ontvanger wel met de ab opstarten. Maar bij deep sleep haalt je ontvanger geen EPG meer op dus die optie zou ik zelf nooit gebruiken. :/

haha krijg je al je te snel leest.

:eek:

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank heren, is intussen opgelost. Aansluitingen tv =  1 hdmi (kanaal 1), 2 scart (of zo iets ?) = kanaal 2 en 3

Op scart 1 (kanaal 2) gezet en alles terug oki doki.  Begrijp enkel niet goed waarom box dan wel opstartte na op/afzetten knop op kanaal 1.

 

Fijne avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...