Sprietje Geplaatst: 15 uren geleden Auteur Geplaatst: 15 uren geleden Inderdaad Alex. In plaats van elke feedstang met 2 bouten vast te zetten, is elke feedstang met 1 bout vastgezet. Hierdoor kan de scalarring gedraaid worden en komt de scalarring dichter bij de schotel te staan. Waarom? Stond de scalarring dan niet goed? Zijn het niet de originele feedstangen? En waarom dan 2 stangen vastgezet met de binnenste bouten in de scalarring en 1 stang vastgezet met de buitenste bout in de scalarring. Dan staat de scalarring toch niet meer in het centrum van de schotel. Dat zal lekker zijn voor je optimale ontvangst.
trust Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden 1 uur geleden, Alex1970 zei: Kans van wel. Omdat de kans bestaat dat LNB+Scalarring nu niet precies in het midden zit en op de juiste afstand tot de schotel. Laat dit nou net de truc zijn om de lnb op de juiste afstand van de schotel in te stellen . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Mojo Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden 1 uur geleden, trust zei: Laat dit nou net de truc zijn om de lnb op de juiste afstand van de schotel in te stellen . In dit geval maakt het niets uit. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden 1 uur geleden, Sprietje zei: Inderdaad Alex. In plaats van elke feedstang met 2 bouten vast te zetten, is elke feedstang met 1 bout vastgezet. Hierdoor kan de scalarring gedraaid worden en komt de scalarring dichter bij de schotel te staan. Waarom? Stond de scalarring dan niet goed? Zijn het niet de originele feedstangen? Zoveel vragen.... wasrom vraag je niet waarom de lnb niet is aangesloten? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen