Ga naar inhoud


ontvangst belgie 4


tonk

Aanbevolen berichten

beste forumleden,

is er een mogelijkheid om belgie 4 via de schotel te ontvangen? ik zou n.l. graag naar de belgische versie van "de slimste mens" willen kijken. ik heb een abonnement op canal digetaal.

heeft iemand een idee?

alvast bedankt en vr.gr.

ton könst

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is mogelijk maar dan heb je wel een tv Vlaanderen abonnement nodig,deze HD zender vind je op de 23.5.

Dat is dezelfde satelliet dan waar je alle Canaal Digitaal HD zenders vind.

Je hebt wel een Belgische bankrekening nodig om een abonnement af te sluiten bij tv Vlaanderen.

Ruilen word hier ook wel eens gedaan,een tv Vlaanderen smardcard voor die van Canaal Digitaal.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tonk,

 

de reeks op Vier is ondertussen wel afgelopen, dus je zal nu wel even op je honger blijven zitten... of mogelijk kan je een en ander via YouTube bekijken.

Op de Nederlandse tv is wel nog een reeks bezig.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste forumleden,

is er een mogelijkheid om belgie 4 via de schotel te ontvangen? ik zou n.l. graag naar de belgische versie van "de slimste mens" willen kijken. ik heb een abonnement op canal digetaal.

heeft iemand een idee?

alvast bedankt en vr.gr.

ton könst

 

 

 

Op de website van VIER kan je gratis een aantal afleveringen zien, inclusief de finale.

 

http://www.vier.be/volledige-afleveringen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...