Ga naar inhoud


Mgcamd voor VTI 9.x op VU+ DUO2/Solo2


Dpaki

Aanbevolen berichten

Besten,

 

 

Ik ben op zoek naar ervaringen over mgcamd op VTI 9.x draaiende op een Duo2 of Solo2. Ik vind hier heel weinig informatie. Maar wat ik vind is dat dit niet meer zou werken omdat het niet meer ondersteund wordt.

 

Hier een Duits, Engels, wat uitgebreider Duits, en nog een Engels forum.

 

Maar buiten deze beperkte informatie vind ik vrij weinig. Ik vind elders wel weer mensen die een backup van hun Solo2 met VTI aanbieden waarbij ze een werkende Mgcamd zouden hebben. 

 

Concrete vraag dus kan iemand hier voor mij bevestigen of ontkrachtigen wat de stand van zaken is met Mgcamd met de laatste VTI, werkt dit wel of niet?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb het probleem ondertussen opgelost en Mgcamd op de VU+ Duo2 aan het werk onder de laatste VTI 9.x met allerlaatste updates uit de update menu van VTI.

 

Ik heb eerst Mgcamd geinstalleerd, het ging om bestandsnaam:

enigma2-plugin-cams-Mgcamd_1.38-VTI.ipk

(Google is your friend, ik plaats geen links omdat ik niet zeker weet of dit mag)

 

Daarna de box herstart.

 

Daarna heb ik middels telnet een connectie gelegd met mijn Vu+ Duo2 en de volgende commando uitgevoerd:

ln -s /lib/libcrypto.so.1.0.0 /lib/libcrypto.so.0.9.7

 

En Mgcamd is hiermee functioneel op de laatste VTI. Veel Google-werk gekost maar het is gelukt. Allemaal via ervaringen van anderen en dus 0,0 credit voor mezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...