Ga naar inhoud


Iemend intresse voor 18 inch Actuators merk Echostar?


Phoenixx

Aanbevolen berichten

Ik was vandaag bezig bij Kringloopwinkel Noppes in Velserbroek en ik heb daar drie
actuators van 18 "nieuw in de doos even van de vuilnisbelt gered toen ik zag dat men die
weg wou gooien...

Ik heb naar de waarde gevraagt en zij staan voor 10 euro per stuk compleet met beugels

in de winkel in de doos.

Nieuw met beugels en al, mooi spul merk echostar mensen in de buurt, doe er je voordeel mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Update klein Foutje gemaakt het is een 12 inch actuator heb er vandaag eentje uitgetest en de eindschakelaar wat bijgetrime met afstellen met een regelbare voeding met stroombegrenzing van 3 A vanwege het feit dat er een klaant de actuator met onderdelen uit het karton had gehaald heb ik deze alvast even mee naar achteren genomen en uitgetest en afgeregeld ..

 

Al is het 12 inch, kan ik deze altijd nog voor inclin orbit satelieten gebruiken, er zijn er nog twee Actuators over in de winkel .. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze inderdaad 'nieuw' zijn is dat een uitstekende prijs... Echostar is erg goed.

De laatste actuator die ik kocht zit ook al weer 17 jaar op de schotel, en was toen van Strong, omdat ze toen geen echostars op voorraad hadden...  jammer dat ik niet daar in de buurt woon.... ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...